return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Hoeveel kost een dj?

Nabistai
Lol, zoveel brol in 1 thread, dat is op TA zelfs zeldzaam :haha:

Nuja ik doe zoals gewoonlijk zelfs de moeite ni :wtf:
Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
altijd maar zagen, en vergeten dat we eigenlijk in het 2de beste zorgsysteem ter wereld wonen...:rolleyes:

Jep, het kan nog maximum 30 jaar megaan... dan is het vaarwel huidige sociale zekerheid

Tenzij de overheid er nu eens deftig werk van gaat maken; ipv met rommel als het Zilverfonds af te komen! Ik hoop dat ze het weten te redden, maar voorlopig zijn ze nie al te goed bezig
Bertn
quote:
Originally posted by Aurélie
Humor deze thread ! Wat een onzin lees ik hier :haha: . Tiger, ge kunt misschien eens gaan solliciteren bij het VB. Daar kunnen ze zo'n populistische-praat-brabbelende-forum'er nog wel gebruiken in hun campagne. Tis dringend tijd voor een cursus samenleving , feiten en problemen voor de meesten :toothless . Jullie beseffen inderdaad niet hoe goed jullie het hebben :confused: ...

leve Berghman!:D
Dj LPG
quote:
Originally posted by Push2005
Jep, het kan nog maximum 30 jaar megaan... dan is het vaarwel huidige sociale zekerheid

Tenzij de overheid er nu eens deftig werk van gaat maken; ipv met rommel als het Zilverfonds af te komen! Ik hoop dat ze het weten te redden, maar voorlopig zijn ze nie al te goed bezig

Heheh, ze vinden altijd wel op een of andere (meestal niet zo correcte) manier geld hoor... Ik denk trouwens als ze het durven wagen om ook maar iets van het zorgsysteem af te schaffen, dat de belgen de guillotine bij de fransen gaan pikken;) Trouwens diegenen van de oppositie die nu zoveel commentaar hebben op de manier waarop de begroting in evenwicht wordt gehouden zijn wel zelf met dat idee begonnen in de jaren '90... Dehaene zwijgt dan ook wijselijk als zijn partijgenoten commentaar geven..

Wat dachten jullie trouwens van BETA als partijnaam? De Belgian Tax Alliance ofzo?:p
Tiger777
quote:
Originally posted by Aurélie
Humor deze thread ! Wat een onzin lees ik hier :haha: . Tiger, ge kunt misschien eens gaan solliciteren bij het VB. Daar kunnen ze zo'n populistische-praat-brabbelende-forum'er nog wel gebruiken in hun campagne. Tis dringend tijd voor een cursus samenleving , feiten en problemen voor de meesten :toothless . Jullie beseffen inderdaad niet hoe goed jullie het hebben :confused: ...

Ieder zen gedacht he, Ik ben niet zo naief dat ik alleen het mooie en het zonnige van alles inzie. Ulle goe recht om het hier goe te vinden é.

VB... nog zoiets. Van zo'n opmerkingn krijg ik stuipen van woede he. Ne mens vindt het hier ni goe om te leven? Vlaams belanger zeker. Vergeet dat maar. Vlaams belangers zijn achterlijk. Uit hun eigen inferieuriteit beschimpen ze een ander. Ik voel mezelf niet inferieur, heb dan ook geen noodzaak om bij het vlaams belang te gaan. Wordt es wakker.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium