|
|
| King of Clubs |
Hmm.. Jag har länge varit sugen på att testa det här med irc, men jag klarar bara inte av det.. det funkar ju inte :whip:
Jag "använder" mirc som jag laddade hem från länken ovan.
Det finns ju en massa "dalnet" (eu, se och allt vad det står...) jag hittar inte, hjälp mej bröder :D |
|
|
| RebeL9 |
| skriv bara /server irc.replay.spray.se och tryck enter. sen skriver du in #tranceland i kanalrutan som kommer upp :) |
|
|
| King of Clubs |
| Okej, tack! hittade dit nu :) |
|
|
| mindshooter |
| Ok jag gick in i TranceLand och hängde där ett tag...inget gott intryck jag fick dock.....Först när jag kom in var det 50 pers där och ingen svarade...jaja tänkte jag och tryckte ner fönstret tills vidare....en timme senare öppnade jag igen och då var det fullt liv...oh va kul tänkte jag och skulle precis kasta mig in i chattrandet när jag till min förvåning såg att det bara var ett jävla tjaffs.....En snubbe satt och dissade nån annans TranceRadio på Winamp.....en annan satt och kallade folk för rövhål och diskuterade hur det skulle vara att ha 2 rövhål......en annan snubbe satt och påstod att Trance va Fjortis-musik....... Väldigt mogen kanal :rolleyes: Antar att det inte alltid är så där...men om vi skulle ha en egen kanal så tror jag att det skulle varan aningen seriösare och trevligare :) |
|
|
| RebeL9 |
tja vad skall man säga. de som sa det där var nog bara en bunt idioter. som du märkte så var majoriteten away och det berodde på att de antingen sov eller jobbade.
nu på kvällen är det något över 100 pers här och mer aktivitet.
och när det är några operatörer vakna så tillåter de knappast att sådan form av skitsnack förekommer. var så säker. vi har strikta regler när det gäller sådant. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|