|
|
| Loraine |
Klinkt als een goed feest iig en dat veel jocks een strakke set hebben neergezet!
Khoop dat iedreen veilig op de feestbestemming en uiteindelijk weer op het thuisfront heeft kunnen geraken.
@ Push2005: die bootleg van Estuera "Silent side of the moon" is idd subliem ! Ben zelf eerlijkgezegd niet zo'n enorme fan van het origineel maar die bootleg maakt iig veel goed :cool: |
|
|
| Estuera |
Leuk feestje gisteren :) Zoals al gezegd was het niet bijzonder druk te noemen maar gelukkig maakten de wel aanwezige mensen dat helemaal goed.
Toch nog een keertje in eigen land gedraaid dit jaar dus, was al lang geleden nl :D |
|
|
| BZRK |
Was dik in orde hé :) Mij goed geamuseerd.
Ook fijn om es wat mensen in het echt te zien, ook al ben ik niet meteen de meest vlotte babbelaar ;)
En Dries kerel, gij zijt ne goeien :) |
|
|
| Bl@ckOut |
Ja ik was nog aan't twijfelen of ik op het BETA groepje zou afstappen maar heb 't uiteindelijk niet gedaan, om de eenvoudige reden dat ik hier nog maar pas op 't forum zit en de meesten wss zelfs niet weten dat er een Bl@ckOut op 't forum zit
| quote: | Originally posted by Push2005
Kort na z'n set begon ik wat pissed te raken omdat ik m'n camera verloren (bestolen?) heb |
Damn, das wel klote! Vandaar dat ik plots een aantal mensen met hun gsm-lichtjes onder 't podium zag kijken? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Ja ik was nog aan't twijfelen of ik op het BETA groepje zou afstappen maar heb 't uiteindelijk niet gedaan, om de eenvoudige reden dat ik hier nog maar pas op 't forum zit |
Zoiets dergelijks had ik op vorige BETA party ook voor :)
Die T-Shirt helpt wel :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|