|
|
| Synthesia |
Argh !$#%!@$ k'ga der niet meer kunnen geraken :(
Ook al vertrek ik nu ga'k het meeste van Elof zijn set missen :/ En moet hier nog voorbereiden/inpakken voor morgenvroeg te vertrekken vanuit Zaventem.
Mja k'ga dan toch wat vroeger gaan slapen...wel spijtig, k'had graag nog ne keer eens wat BETA's terug gezien.
<-- aan't vloeken aan 100 in d'uur.
Tot volgende week! |
|
|
| Hydra |
Ik ben net terug, de afbraak is gedaan. Ben eigenlijk te moe/lui om een report te schrijven. Ik heb praktisch heel de nacht met Pheatus de lichten bediend. Ik zie die laser nog steeds in mijn gezichtsveld, waar ik ook naartoe kijk. Best wel freaky :)
n.b. normaal waren er dus 2 lasers, maar de ene ging kapot 30min voordat we van start gingen dus da was wel vrij ambetant.
Er was ook wel weinig volk, maar de sfeer was echt Z A L I G!!! Was een super avond voor mij!! Bedankt aan alle aanwezige BETA's! Ik hoop dat jullie je even goed geamuseerd hebben als mij! |
|
|
| dj Elof |
Gisteren nu eens echt mijn ding gedaan... wat zachter, wat harder, wat floating, wat uplifting, wat energetic en wat alternatief! Mijn openingsplaat was dj Atmospherik - The anthem en mijn laatste plaat was Bart Claesssen - Playmo. Ertussen zaten nummers zoals Airwave - Progressive aggressive (Antidote's electroshock remix), Darren Tate - Venus, Armas - Angels & demons, Filterheadz - Cartegena, Marcel Woods - Advanced, Way Out West - Killa (Orkidea remix), Octagen vs Midor - Flyback, Acues & Elitist - Zonderland (Carl B's in a lonely place mix), ...
Eindelijk Jonas eens horen draaien en ook een stukje van de set van Xilver meegepikt. Grote probleem gisteren was echt wel het weer, in Kortrijk was alle sneeuw gesmolten, maar op de heen- en terug weg was de E40 levensgevaarlijk. Amper één rijvak was goed berijdbaar. En dat heeft een aantal mensen tegen gehouden om te komen. Spijtig, maar niet aan te doen. Ik denk dat vele clubs gisteren met hetzelfde probleem te kampen hadden.
Big thumbs up voor de organisatie voor de dubbele monitoren (links en rechts dus). Iets minder thumbs up voor de Denon die onfortuinlijk gepositioneerd stond (draad van koptelefoon hing over het paneel waardoor het extra opletten was bij het mixen). Maar toch al goed dat het een Denon 4000 was en geen pré-historisch model ;-)
Leuk om mensen te horen cheeren op Epos - Vivagio (Danjo & Styles remix) en op Nalin & Kane - Open your eyes (Markus Schulz vs Elevation remix). En wie het niet gelooft: Agnelli & Nelson met Shiver en Markus Schulz vs Airwave - Ballymena zijn echt bom op de dansvloer! Zeker de stem van Shiver, kippevel gewoon. Ah ja, uiteraard heb ik ook mijn Vrantique gedraaid *lol*
Even iets totaal off-topic:
Het is gisteren aan mijn oren gekomen dat er wat wrevel ontstaan is tussen mijzelf en Jasper (en misschien zelfs nog wat anderen op dit forum). We kennen ondertussen allemaal wel de perikelen over de beta party vorig jaar. Maar blijkbaar zou ik, volgens mijn bron ;-) , mij verkeerd uitgelaten hebben op dit forum. Mijn posting zou de indruk gewekt hebben dat ik mij beter zou voelen dan de rest hier. Bij deze wil ik dit graag recht zetten. Ik kan mij totaal niet herinneren dat ik zoiets zou gezegd/gepost hebben. Ik was er eigenlijk serieus hard van geschrokken gisterennacht. Bij deze mijn excuses moest een posting of een uitlating zo overgekomen zijn. Ik voel mij echt niet beter dan iemand anders. I'm just one of those guys that persues a dream. Dat is nu het nadeel van internet, het zijn woorden op een scherm zonder mimiek of zonder context. Anyway, ik hoop dat diegenen die mij kennen weten dat ik niet zo iemand ben die hoog van de toren blaast of zichzelf de nieuwe god-of-house vindt. Als iemand graag erover wil praten: info@djelof.be. |
|
|
| Hydra |
| Tot een kwartier geleden ik had nog nooit zitten dansen in de douche. Kon er niks aan doen, t'is onbewust! Krijg een of ander techno-achtig plaatje van Estuera niet uit men kop :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|