|
|
| Push2005 |
Ik heb er echt zin in :D
Ik heb het gevoel dat er enorm goeie trance de revue zal passeren vanavond.
Ik hoop dat het geluid en de lichten ook nice zijn !:) |
|
|
| BZRK |
| Niemand toevallig die weet of er in de Trance zaal iets voorzien is om te zitten? Eén van ons zou graag meegaan, maar is geblesseerd en kan niet al te lang rechtstaan. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Xilver
Alsook, het is verboden te skiën tijdens mijn set. |
Zeg: Heeft iedereen zijn skies èn moon(sugar)boots al klaarstaan ??!! :toothless
Wellicht zijn sneeuwkettingen ook wel handig voor deze-en-gene ?!
M.u.v. Eieregooie want dies volgens zijn zeggen wèl een èchte dare-devil op de weg :haha: (Volgende keer mag je ècht chauffeuren, Ei ;) )
I.i.g. véél plezier, rij bedachtzaam (gaspendaal zit nog steeds RECHTS) en kzie de reports graag tegemoet ! :D |
|
|
| pooley |
Ik hoop ook dat het niet zo erg als gisteren wordt.
Sneeuwstorm en je ziet echt geen meter voor je auto, ziet niets. Vertragen (niet remmen) naar 40 en zo verder tuffen op de autostrade en maar proberen orienteren op witte lijnen (hallo witte sneeuw) op de baan...
Normaal Illusion - mij thuis, 30 minuten, gisteren dus 1u30mins :)
Beste te doen is een camion volgen die geven gas, en je ziet de sporen waarin je moet rijden. En als zij tegen iets aanzitten maken ze de weg wel vrij :)
Anyway, ik ga het nog eens wagen richting Lier deze avond, hoop dat iedereen goed naar zijn party-location geraakt en derna terug naar huis.
Stressen in de auto houdt u echt goed wakker :) |
|
|
| Kaidreas |
^hoe kunt gij vanuit de streek van brussel nu 30 minuten doen om naar illusion te rijden???
daar doe ik zelf zolang over en ik woon er redelijk dicht bij???
auto met hyperspace functie? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|