|
|
| djcresto |
Zijn er hier mensen die morgen staken en bijgevolg niets zullen posten op het forum?
Ik kan niet met die staking lachen. Morgen neem ik bijna verplicht een dag recup. Ik zou eventueel wel met de auto kunnen gaan maar met de voorspelde mist en alle treinreizigers die de auto naar hun werk gaan nemen zullen de wegen stampvol zitten. Dat zie ik nu ook weer niet zitten.
Anyway ik vind de staking grotendeels onterecht. Bij het abvv en de volledige nmbs denken ze nog altijd dat het vol te houden is om op brugpensioen te gaan op hun 58. Rekening houdend met de vergrijziging van de bevolking is dit toch gewoon niet realistisch. Waar zou de staat al dat geld moeten blijven halen?
thoughts? |
|
|
| Jasperovitsj |
Morgen niet naar de les wegens overmacht, dus zo erg vind ik het nu ook weer niet :toothless
Maar de prof had al gezegd dat ze daar geen rekening mee ging houden, dus dat is wel minder :whip: |
|
|
| The_G0dfather |
MOFOS, kan ni naar huis morgen :whip:
moet nu iemand speciaal naar Gent rondrijden om me te komen halen om naar Tiesto in Warcoing te gaan |
|
|
| E-motion_error |
Ik vind de staking zelf ook heel onterecht en ga waarschijnlijk een dag verlof eraan moeten opofferen(1 van de 5 dagen die ik dit jaar heb).
Langs de andere kant kan ik wel begrijpen dat sommigen bang zijn van de afschaffing van het brugpensioen, zeker in bedrijven waar het niet zo goed gaat. Vroeger werden massale ontslagen opgevangen door een groot deel van de oudere werknemers op brugpensioen te sturen maar dat zal niet meer kunnen als de regering haar plannen doorvoert en dus zullen die +/- 50-jarigen in zo'n bedrijven gewoon aan de dop komen te staan en vind nog maar is werk als je zo'n leeftijd hebt. Daar knelt dus het schoentje voor velen. |
|
|
| djcresto |
| ik wou vandaag ook gezellig met men vriendin na het werk in Gent ne spaghetti kastaar gaan eten en derna een cinemake doen. Gelukkig dacht zij er op tijd aan dat ze om 22u00 al beginnen staken. Anders had ik er schoon gestaan in Gent. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|