return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Staking

Kaidreas
^pensioen sparen.. ge zult ooit toch wel is stoppen met werken e.
dan trekt ge tenminste toch nog iets.

den bouw ziet er idd niet van af. ze hebben zelf gevraagd om nog meer overuren te doen :rolleyes: dus ik merk er niet zoveel van eigenlijk. maar ik zit er wel mee in. kvind 58 al veel ze... damn tot u 65ste werken:eyespop: ik mag er niet aan denken
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas
^pensioen sparen.. ge zult ooit toch wel is stoppen met werken e.
dan trekt ge tenminste toch nog iets.

den bouw ziet er idd niet van af. ze hebben zelf gevraagd om nog meer overuren te doen :rolleyes: dus ik merk er niet zoveel van eigenlijk. maar ik zit er wel mee in. kvind 58 al veel ze... damn tot u 65ste werken:eyespop: ik mag er niet aan denken

ik vind een het een grootverschil met op mijn 23 overuurtjes doen en op u 60 nog op stelling zitten klauteren. BTW het schoon leven van overuren oppakken is ook gedaan, staat verdient er niet genoeg aan, dus binnenkort 50% oppakken, 50% uitbetalen, verdienen ze goed aan de belastingen op overuren...erg gewoon.
Kaidreas
^I see some money and I want it painted black :D

overuren in het wit? dan doet ge toch geen overuren zekerst.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas
^I see some money and I want it painted black :D

overuren in het wit? dan doet ge toch geen overuren zekerst.

Waar ik werk is dat redelijk moeilijk, overlaatst hebben ze nog controlle gehad omdat er teveel ijzer was uitgeschreven.
Kaidreas
^zo'n groot bedrijf ofwat?

dinsdag kwam de grote baas naar mij voor zijn overuren-motivatie gesprekje:
Dries, het is heel druk! dus als ge in de avond of zaterdag's tijd hebt, niet in u bed blijven liggen maar komen werken e! dat heeft me aangezet om direct meer overuren te maken :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium