return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Staking

Dark Apostle
Ik als bouwvakker kan het standpunt wel begrijpen als je naar arbeidsintensieve jobs kijkt. Op U 65 nog gaan zeullen met 20-30 kilo zware petrellen, bekistingen beklimmen, u vel tss schoren krijgen, doka's van hot naar her zeulen, etc is ni echt aangenaam om nog te zwijgen of het verantwoord is. Ik denk ook aan brandweer en militaire (niet indereen kan tot achter een bureau promoveren).

Maar voor mij persoonlijk is het ver van men bed, wat ze nu afspreken kan nog veel keren veranderd worden tss nu en mijn pensioen, maar ik snap ten zeerste waarom mensen (zeker degeen die rond de 50 zijn en al meer dan 30 jaar werken) zich over het huidige debat ernstig zorgen maken.

Of ik morgen ga staken weet ik niet en of ik morgen kan werken weet ik ook niet. Ben zelf bij het ACV, maar de ABVV vraagt om solidariteit en ze zullen ook moeite doen om de rest te weerhouden om te kunnen gaan werken, dus ik ben er nog niet uit of ik morgenvroeg uit mijn bed ga rollen of niet.
Kelly*
Bij ons op Zaventem staakt ook heel den boel...
behalve ik. Men heeft mij opgevorderd om een dubbel shiftje te komen werken... kmoet beginnen om 5u, normaal wasek dan gedaan om 13u maar mijn namiddag-collega komt 10000% zeker niet (tis onze vakbondsverantwoordelijke :rolleyes: ) dus mag/moet/wordt ik verplicht te blijven tot 21u :whip:

khoop da ze hun beloofde blokkade van Zaventem voor 5u beginnen.....:clown:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kelly*
Bij ons op Zaventem staakt ook heel den boel...

Dat is daar toch echt DE bezigheid bij uitstek hé, dat is wijt de Stakingstad van het land :toothless
CygnusX
quote:
Originally posted by Dark Apostle
... tss nu en mijn pensioen ...

Als dat dan nog bestaat.
Kelly*
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Dat is daar toch echt DE bezigheid bij uitstek hé, dat is wijt de Stakingstad van het land :toothless

Ik geef toe...wij hebben gewoon niks beters te doen. :toothless

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium