|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Xilver
En om het allemaal nog wat kracht bij te zetten:
Staken is voor janetten! |
groot gelijk :p |
|
|
| New Wave |
Allemaal stoere praatjes!!
Ik zal jullie uitlachen als je zelf op zo'n groot plein staat. Dan heb ik zeker geen medelij met jullie. :) Over 30 jaar :p haal ik deze topic weer naar boven en dan zullen w ehet wel zien. :p
Jullie zijn allemaal van die 'janetjes'. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
pfff vanuit schoten?? kidding me right?! =) de fiets op man, met dit weer & muziekje, prachtig! |
Ik zit in Wilrijk jom, das een uur heen en een uur terug. Echt geen zin om 2 uur op ne velo te zitten en bezweet aan te komen in de les, voor amper anderhalf uurke les. :) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zit in Wilrijk jom, das een uur heen en een uur terug. Echt geen zin om 2 uur op ne velo te zitten en bezweet aan te komen in de les, voor amper anderhalf uurke les. :) |
Da was toch een belangrijke les? Niet? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Belangrijk in die zin dat ze vandaag de papervoorstellen ging overlopen en becommentariëren. Maar aangezien ik absoluut niet de enige ben die met de bus moet komen zal er sowieso nie veel volk in de les zitten. Dus ik neem aan dat ze die besprekingen tot volgende week zal uitstellen. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|