|
Bijenkorf 3 doldwaze dagen
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
Verkopen ze dit jaar ook weer platen in de chill-out corner bij de Bijenkorf tijdens de 3 doldwaze dagen?
Zoja, heeft iemand nog wat leuks gescoord daar? |
|
|
| AversusZ |
| stond helaas dit keer niks in de boekjes. De jaren daarvoor vaak een aantal leuke Black Hole plaatjes eruit gepikt voor weinig. |
|
|
| TranceFool |
| Ben niet geweest, vorige jaren wel wat plaatjes gekocht maar die draai ik eigenlijk nooit......weggegooid geld eigenlijk. |
|
|
| Creamfields23 |
| Kut helemaal vergeten :whip: Heb ook geen boekie thuis gehad met de reclame. Had het nog wel tegen een vriendin gezegd. |
|
|
| Little Theseus |
ja was nog ff langsgeweest maar ten spijte; dr stonden 2 laffe bakjes met alleen maar platen die ik vorig jaar al had gekocht :s
me niks onder die meute hamsterende mensen begeven :mad: |
|
|
| Subsonik |
Toevallig binnengelopen daar vandaag.
........
triest gedrag voor een paar euro's |
|
|
| Stephan B |
| platen bij de bijenkorf? Is dat dan bij al de vestigingen of hebben jullie 't alleen over die in Amsterdam ofzo? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Stephan B
platen bij de bijenkorf? Is dat dan bij al de vestigingen of hebben jullie 't alleen over die in Amsterdam ofzo? |
Het is wat he lezen...
Vorgaande jaren verkochten ze platen tijdens de doldwaze dagen. En nu werd de vraag gesteld of dat dit jaar ook het geval is. En dat geldt dan voor elke Bijenkorf. |
|
|
| SnuggLe |
| Geen platen, wel een donkerbruin ribcolbert! :cool: |
|
|
| Joost |
| Ik heb 6 paar Falke sokken gekocht :stongue: |
|
|
| ahp2002 |
ok niks gemist dus.
vorig jaar wel leuke plaatjes opgevist daar voor 3 euro p/s
F. Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)
Starecase - Faith
Art Of Trance - Love Washes Over |
|
|
| New Wave |
| Ik heb vorig jaar een stuk of 40 platen gekocht...moet zeggen dat ik er 1 a 2 soms draai. :p |
|
|
|
|