return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Jag tror vi kan öppna svenska folket nu

[A|ienFactory]
quote:
Originally posted by Ravesquad
när alla dumma e borta:)

Vilka då?
fruktsoppa
hahaha, dun-dun-dun dah! typ skräck-melodi!

ser man på. du e tillbaka. läget då?(menat till alien)

är tyvärr sjuk, men försöker mysa så gott det går!

pyntat här hemma o alla klappar inköpta.. känns härligt.. nu ska jag bara vila med min hesa hals o sprängande huvudvärk o onda öron(ja, dom är elaka) :)

*jul-mys*
Aendy
Och nu lär väl den tråden återigen stängas eftersom folk, eller nä f´resten, fä är väl den rätta beskrivningen återigen plottrar ner andra saker än beskrivningar i den, ser att Alien fått en homie, trevligt. God jul btw. Hoppas inte alla drunknar i konsumtionens träsk!
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Aendy
återigen plottrar ner andra saker än beskrivningar i den, ser att Alien fått en homie, trevligt. God jul btw. Hoppas inte alla drunknar i konsumtionens träsk!

det är väl inte bara han o jag som skrivit nåt som inte hör hemma där..?

god jul själv
mindshooter
Alien dom syftar på dig när dom säger "jobbig typ", "Irriterande moment" och "Idiot" eftersom du bara bidragit med skit den sista tiden du varit här.....när du dessutom kommer tillbaka endast för att än en gång förstöra så håller jag faktiskt delvis med dom....

Jag har än en gång rensat bort onödiga inlägg från svenska folket. Om jag blir tvungen att göra det en gång till så stänger jag den och fixar något funkar bättre......

Peace\:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden