|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Flipper01
WANNEER??? Ik heb gehoord dat Dj Jean echt suppergoed kan draaien dus dat wil ik wel eens zien... :p
|
Weet niet ik heb alle foldertjes meegenomen en in de putjes gestopt.. |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger mpaar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in. |
We worden allemaal ouder duz verstandiger he ;)
whehehe :p |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by New Wave
JASON!!!! ouwe duimdouwer! :D
Lang niet gesproken, je moet me nog eens een keertje die 2 meidjes aan me voorstellen, die 2 die je mee naar de klaveet had genomen gheghe :p
Stage bijna afgelopen in A'dam?
LATAH! |
Hey timmmie...Nee inderdaad een tijd niet meer gesproken.OOk al echt een tijd niet meer in de KLVT geweest hehehe.Ik moet eigenlijk nog wel een keer gaan voor die ene blonde chick ;)
Laatst zou ik naar de klubheads gaan maar is toen niet doorgegaan...Omdat we iets te veel hadden lopen zuipen en tegenwoordig rijden al die kutbussen ook al niet meer dus.
Welke 2 meisjes had ik toen mee in de klaveet ??het moet echt wel tijden zijn geleden want de laatste keer was volgens mij met johan gielen...NOg een maandje en dan is mijn stage afgelopen dus dat is wel relaxt :)) spreek je snel weer.. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger paar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in. |
ja...hoe komt dat eigenlijk :D
ennu...henkie.....doe toch s normaal....LOL sinds wanneer zijn er opeens zoveel mannen ongesteld :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden.
Nou, is dat nu niet LOL :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|