return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Tiesto is gestopt met Gouryella

moogwai
quote:
Originally posted by Dj Alpha

commercieel gezien

dat zeg jij.. mij boeit dat commerciele gedoe helemaal niks...

Ik heb het gewoon over de kwaliteiten als producer :)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by moogwai

maar behalve Exhale niet echt een topper heeft geproduceert

*AHUM*... Needlejuice..Elevate...Solstice...:D toptjoens!!! alleen nie los op vieniel enzow maar wel toptracks op ze album :) :D
moogwai
quote:
Originally posted by DJ_Massive

*AHUM*... Needlejuice..Elevate...Solstice...:D toptjoens!!! alleen nie los op vieniel enzow maar wel toptracks op ze album :) :D

Zeker wel goede nummers ja.. maar ik vind ze ook weer net geen top... en dit heeft ook wel te maken dat ik ze (behalve Needlejuice) eigenlijk alleen van zijn album ken.. en verder heb ik ze nergens gehoord. Maar goed in ieder geval zitten deze nummers niet bij mijn "100 beste nummers van dit jaar" :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by moogwai

dit heeft ook wel te maken dat ik ze (behalve Needlejuice) eigenlijk alleen van zijn album ken.. en verder heb ik ze nergens gehoord. Maar goed in ieder geval zitten deze nummers niet bij mijn "100 beste nummers van dit jaar" :D

hehe okee i agree :cool:
TranceFool
Tsja we hebben het hier over een kwestie van smaak, en over smaak valt niet te twisten (das mijn wijze les van vandaag):)

Mijn mening: Ik vind het album van System F ech wel super, vooral Elevate vinnik top, verder heeft Ferry vinnik dit jaar ook een aantal goede remixes afgeleverd. Wat Tiesto betreft: mooi album uitgebracht (soms wel lekker vinnik, maar ietsie te rustiger voor mij) en twee goeie tracks uitgebracht FLight en Urban Train.
Tsja hoe je deze met elkaar moet vergelijken kwa producen weet ik nie, want et is gewoon een kwestie van smaak.

De een noemt Ferry cheese en de ander noemt et goede uplifting trance. En je kan Tiesto te rustig noemen wat je niet bevalt, of hem een producer vinden die veel gevoel in zijn tracks legt;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland