return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Tiesto is gestopt met Gouryella

Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Gurian
Ik denk dat het niet veel uitmaakt dat Tiësto eruit stapt.
Ma Gouryella moet wel blijven bestaan. T zijn altijd vet relaxte
nummers.
En dat Tiësto altijd in de schaduw heeft gestaan bij Ferry Corsten
dat zal ook wel altijd zo blijven.
Corsten is gewoon masterlijk :D

Je krijgt het voor mekaar om op de valreep van 2002 toch nog de grootste grap van het jaar te maken.....

Tiesto in de schaduw van Ferry Corsten?! :eyes:

Tiesto wil niks te maken hebben met de CHEESY producties die Ferry maakt. Als je Ferry's producties kwaliteit noemt moet je nog maar es goed luisteren naar Dance Valley Theme.... :p en die gaan vergelijken met Urban Train.... :cool:
Bouma-Bros
Op een Engels Messageboard is ook een discussie losgebarsten over dit onderwerp. Deze uitspraak omvat eigenlijk alles:

"Ferry Corsten on the other hand is a CRAP DJ who's productions are so dated and CRAP that Tiesto probably no longer wants his name associated with the cheese-fests that Ferry does (not arguing that they are still personal friends). The two have gone totally different ways and Tiesto has left Ferry for dust."
mido
Urban Train is dus echt een schijt nummer. *WaLG*
Akira
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
volges mij ben jij hier superlang niet gweest

heb jij het tegen mij ??? en ja het klopt ik ben hier inderdaad een tijd niet meer geweest....
Akira
quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Je krijgt het voor mekaar om op de valreep van 2002 toch nog de grootste grap van het jaar te maken.....

Tiesto in de schaduw van Ferry Corsten?! :eyes:

Tiesto wil niks te maken hebben met de CHEESY producties die Ferry maakt. Als je Ferry's producties kwaliteit noemt moet je nog maar es goed luisteren naar Dance Valley Theme.... :p en die gaan vergelijken met Urban Train.... :cool:

Met jullie valt ook niet te discuseren betreft Tiesto...want jullie zijn op en top TIESTO wat natuurlijk jullie grootste recht is.
Maar sommige houden er namelijk een andere mening op na.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland