return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Tiesto is gestopt met Gouryella

Biohazard
ja, het wordt weer hoog tijd voor een nieuwe vercocha. Ik krijg altijd kippevel als ik naar carte blanche luister :)
magrec
Toch is het mooi kut :D

dit gaat mij geld kosten :(
Biohazard
hoezo dat nou weer?
moogwai
quote:
Originally posted by Remy D
Ik vindt dit niet echt groot nieuws, als Rank 1 nou uit elkaar had gegaan dan had het pas nieuws geweest. Er zijn zoveel artiesten die samen onder een andere naam een nummer of meerdere maken, moeten we dan bij iedereen gaan rouwen als er 1 toevallig onder die naam geen nummer meer wil maken.

Dus kan hier verder niet echt om rouwen.

Rank 1 is ook maar gewoon een naam... Piet Bervoets en Benno de Goeij hebben nog wel meer alliasen zoals A.I.D.A en Pedro & Benno. Dus eigenlijk is dit gewoon hetzelfde als bij Gouryella ;)
Remy D
quote:
Originally posted by moogwai

Rank 1 is ook maar gewoon een naam... Piet Bervoets en Benno de Goeij hebben nog wel meer alliasen zoals A.I.D.A en Pedro & Benno. Dus eigenlijk is dit gewoon hetzelfde als bij Gouryella ;)

Rank 1 is veel meer een groep die ook samen optreed en Gouryella is meer een formatie die een paar nummers hebben gemaakt net als Kamaya Painters, Allure, Fire & Ice enzo kan je nog wel ff doorgaan.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland