|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
De datum klopt wel, ik heb namelijk de flyer al thuisliggen alleen de line-up is nog niet bekend. |
Das mooi pech:
Ik heb zojuist een lang telefonisch contact gehad met de organisator van het feest in Belgie waar we het over hadden.. (en het is niet dhr. meyer..)
Deze organisatie wilde een feest geven onder de naam Trilogy in Flanders Expo Gent..
Door problemen vanaf de kant van Flanders Expo gaat het feest niet (!!) door op deze datum en locatie...
Wel klopten de geruchten over de line-up, maar deze was nog niet 100% rond...
De organisatie is momenteel naarstig op zoek naar een waardige andere locatie, en de datum zal zo ongeveer maart / april worden...
De line-up wordt nog spectaculairder dan tot nu toe al bekend was......
Meer hierover later....
c-jay van krem forum. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
De organisatie bestaat wel. Alleen wordt het feest zowiezo naar een andere datum verplaatst. De datum zal er wel zo ongeveer uitgaan zien. |
de datum...euhm ik bedoel dat de line up er wel zo ongeveer uitgaat zien...tsja vakantie he... |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Ik heb zojuist een lang telefonisch contact gehad met de organisator van het feest in Belgie waar we het over hadden.. (en het is niet dhr. meyer..)
Deze organisatie wilde een feest geven onder de naam Trilogy in Flanders Expo Gent..
Door problemen vanaf de kant van Flanders Expo gaat het feest niet (!!) door op deze datum en locatie...
Wel klopten de geruchten over de line-up, maar deze was nog niet 100% rond...
De organisatie is momenteel naarstig op zoek naar een waardige andere locatie, en de datum zal zo ongeveer maart / april worden...
De line-up wordt nog spectaculairder dan tot nu toe al bekend was......
Meer hierover later.... |
yep het staat nu ook op de site www.3logy.nl....
staat trouwens ook dat de line-up fictief was........ |
|
|
| Optimus |
| Heeft iemand nog ooit wat gehoord van hen? Ik had me toendertijd wel ingeschreven voor de mailing, maar ja, nooit wat gehoord:D:D:D |
|
|
| serialkillah |
nej... nix meer van gehoord... was het eigenlijk ook alweer vergeten:)
de link naar de website werkt trouwens ook niet meer:( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|