|
|
| tijs08 |
dat zou kunnen, maar als je echt goed luisterd naar de melodie dan zijn ze toch wel erg verschillend. Dan lijkt het me handiger om het dan ook gelijk een nieuw nummer te noemen.
die johan draait heeft ook een hele andere opbouw, maar heeft inderdaad wel wat weg van morp benicio remix. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Sorry tijs, maar je hebt t niet bij het rechte end in dit geval... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by tijs08
dat zou kunnen, maar als je echt goed luisterd naar de melodie dan zijn ze toch wel erg verschillend. Dan lijkt het me handiger om het dan ook gelijk een nieuw nummer te noemen.
die johan draait heeft ook een hele andere opbouw, maar heeft inderdaad wel wat weg van morp benicio remix. |
De origenele " Awakenings" ken ik nog niet.. maar die 1e plaat die Johan draaide op Trance Energy.. is volgens mij ook de Benicio remix. :) |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by tijs08
hmz, niet opgelet jongens? dat heeft hier al op het forum gestaan, het is confirmed door benno de goeij dat het inderdaad een benicio remix is van de nieuwe single van rank1. (toen was de naam nog niet bekend).
grtz,
TNG |
|
|
| tijs08 |
ok thanxx tango,
dit word echt een mega hit, ik vind hem zeker zo vet als superstring, heerlijk als de melodie zo zacht is en dan ineens whammmm keihard!!
ze komen nog bij mij uit de polder vandaan ook 10 km verderop is hun studio :)
nee sorry ff niet opgelet!
greetzz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|