|
|
| Partyhardy! |
ik heb hem ook en hij is vet ja!
en ik weet een relaxte site waar niet veel nummers op staan maar wel een aantal nieuwe, waaronder dus die "Rank1 promo- Awakenings", hij is wel geript uit armin's show maar goed dan kun je hem iig beluisteren! :D
dus ik zou zeggen allemaal downen maar en knallen die speakers! ;) :) :D
site=> www.trance-valley.cjb.net :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Op de site staat dat idd in februari de nieuwe single released wordt, dus was ook mijn gedachte meteen dat um dat wel zou zijn(kwa tijd enzo). is idd awakenings.
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Flipper01 |
| Zeker aangezien Rank 1 live optreed tijdens TE en de track ook rond die tijd uitkomt zou dit heel goed kunnen, ik ben 'em nu iig aan het downen... |
|
|
| TranceFool |
| Jaja, Awakening, zoals ik al had voorspeld de TE Theme.....was ook logisch want ze gaan live optreden :) |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik heb hem ook en hij is vet ja!
en ik weet een relaxte site waar niet veel nummers op staan maar wel een aantal nieuwe, waaronder dus die "Rank1 promo- Awakenings", hij is wel geript uit armin's show maar goed dan kun je hem iig beluisteren! :D
dus ik zou zeggen allemaal downen maar en knallen die speakers! ;) :) :D
site=> www.trance-valley.cjb.net :) |
thnx gast voor die link..keb m net glijk ff gel33ch0rd en hijs heel vet.......:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|