return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Weekend 02-04/09

FUSyke
Verslagje Burchtdance 5 @ Sotto's (vrijdag 02/09/05)

Voorbeschouwing:
Na de eerste 2 dagen school leek het me wel leuk om de stress van de school al even van me af te gooien door een leuke party. Ik had gekozen voor Burchtdance en de belangrijkste namen op de affiche waren Niels Van Gogh, Wout, Regi en F.R.A.N.K. Niels Van Gogh wilde ik zeker eens aan het werk zien maar ik wist niet aan wat ik mij kon verwachten. Bij Wout en Regi hoopte ik dat ze toch wat HardTrance gingen draaien en geen jump. En mocht ik DJ F.R.A.N.K. nog horen dan was dit ook mooi mee genomen. Maar met zijn recente producties in het achterhoofd zat ik niet echt op hem te wachten.

De party zelf:
Om 22u30 was ik al in de Sotto's en DJ F.R.A.N.K. was juist aan zijn set begonnen. Ik had niet veel van hem verwacht maar zijn set heeft mij gisteren aangenaam verrast! Hij draaide lekkere House en Groove (Remixen van Moby - Hymn, Gwen Stefanie - Holla Back Girl, Coldplay - Speed Of Sound, Rune - Calabria, ...) En op het einde sloot hij zelfs af met Svenson & Gielen - Twisted en nog een HardTrance plaat:) Ik vond zijn set goed en het volk had blijbaar dezelfde mening als mij want the crowd was moving!

Om 24u was het dan de beurt aan DJ Wout. Zoals al eerder gezegd hoopte ik op wat HardTrance maar het bleef bij hopen. Hij draaide de ene jump-plaat na de andere. Hij bracht dus de ganse set platte kak! Meer ga ik er niet over zeggen want het was triestig!

Normaal gezien was het om 01u de beurt aan Niels Van Gogh. Maar wie kwam er achter de draaitafels? Juist, de man met de eeuwige glimlach: Regi:nervous: Met een cameraploeg in zijn zog die beelden maakten voor Regi's World op JimTV. Hij draaide beide platen van Felix Project dus dat zegt ook al genoeg:nervous: Toen was de maat vol. Ik had geen zin om nog eens een uur naar rotplaten te luisteren en ben dan maar naar huis vertrokken. Spijtig wel dat ik Niels heb gemist maar hij zal voor een volgende keer zijn.

Positieve punten:
+ DJ F.R.A.N.K.
+ 3 machtige lasers (kleur)
+ Het interieur was wat anders geschikt en men had blijkbaar 4 CO2 machines (denk ik toch, verbeter mij maar als ik niet juist ben) geinstalleerd die ook wel een leuk effect gaven. Alleen spijtig dat ze er zo weinig gebruik van maakten.
+ De zaal was goed gevuld maar er was ook voldoende plaats om te bewegen dus dit was wel aangenaam.

Negatieve punten:
- Wout & Regi
- De Cola Light flesjes die naar zweetvoeten ruiken:nervous:
- De lage leeftijd. Het gemiddelde zal rond de 16 à 17 hebben gelegen denk ik. Ik voelde mij oud:p
- De vele jumpers.
- En het negatieve punt dat al maanden op nr 1 staat: de Bikkemberg Sport truitjes.

Kortom, het was maar een avondje om zo te laten maar ik ben wel blij dat DJ F.R.A.N.K. mij heeft kunnen verrassen en Carré mag dus binnenkort een bezoekje van mij verwachten:)
Synthesia
quote:
Originally posted by FUSyke
- De lage leeftijd. Het gemiddelde zal rond de 16 à 17 hebben gelegen denk ik. Ik voelde mij oud:p
- De vele jumpers.
- En het negatieve punt dat al maanden op nr 1 staat: de Bikkemberg Sport truitjes.

Ben uiteindelijk toch niet uitgeweest gisterenavond, maar door je omschrijving en bovenstaande punten leek het me een beetje zoals de Fantasia Party vorige zaterdag :p Behalve van die cola-flesjes haha smakelijk. Regi en Wout vielen wel beter mee precies..Wout draaide redelijk harde dance en Regi een mengeling tussen trance en jump. Maja..als't publiek om jump vraagt :confused:
Pumaz
Whiii zalige nacht gehad, ik kom net van een afterparty :D
pooley
ewel les om 8.00 de zaterdag viel heeel goe mee :)
wel gisteren ni uitgeweest (4-5 jaar geleden dak nog is ne vrijdag thuisgebleven ben :/)
Toffe 'klas', kleine jonge groep, en rrrrr ! :)
Eagle`
quote:
Originally posted by pooley
ewel les om 8.00 de zaterdag viel heeel goe mee :)
wel gisteren ni uitgeweest (4-5 jaar geleden dak nog is ne vrijdag thuisgebleven ben :/)
Toffe 'klas', kleine jonge groep, en rrrrr ! :)

Josse,aant move pàt ? ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium