|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Prodigy unohtuu äkkiä ainakin mulla, kun Depeche Mode tulee Suomeen 6. maaliskuuta Helsinki Areenalle. Saa nähdä mitä liput maksaa tänne. DM:stä vois kyllä jo maksaa tuon viiskybää mutta nyky-Prodigysta se on liikaa. DM:n keikan liput tulee myyntiin 7. syyskuuta elikkä noin viikon päästä. Saapa nähdä mitä allekirjoittanut päättää tehdä... |
Ui stana. Depeche Mode ois aika kovis! Paljos haluat vuokraa? :P |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Ui stana. Depeche Mode ois aika kovis! Paljos haluat vuokraa? :P |
Njaa, enpä o vielä miettiny kun on puol vuotta aikaa koko tapahtumaan..hihi yritän keksiä jotain. Depeche Modeen liput on 47e/51e ja paikka on siis Hartwall Areena tietenkin eikä "virheellisesti" Helsinki Areena mikä joissain uutisissa on mainittu. 6.3. on maanantai, ovet aukee klo 18:30 ja keikka alkaa klo 20. Lipuilla on hintaa mutta uskon DM:n olevan enemmän sen arvoinen kuin Prodigy, ja koska en ole DM:ää nähnyt vielä livenä, menee se edelle. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Njaa, enpä o vielä miettiny kun on puol vuotta aikaa koko tapahtumaan..hihi yritän keksiä jotain. Depeche Modeen liput on 47e/51e ja paikka on siis Hartwall Areena tietenkin eikä "virheellisesti" Helsinki Areena mikä joissain uutisissa on mainittu. 6.3. on maanantai, ovet aukee klo 18:30 ja keikka alkaa klo 20. Lipuilla on hintaa mutta uskon DM:n olevan enemmän sen arvoinen kuin Prodigy, ja koska en ole DM:ää nähnyt vielä livenä, menee se edelle. |
Hah, olinpas hukassa. Mähän oon tuolloin armeijassa. :-( |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Hah, olinpas hukassa. Mähän oon tuolloin armeijassa. :-( |
:D |
|
|
| GrimReaper |
No voi ....  |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|