|
|
| Ghost Raver |
| Mielenkiintoa löytyisi mutta jo pelkästään hinta on esteenä. Sitten on tämä ikä vielä ongelmana, pitäs kyytikin saada jostain hankittua. |
|
|
| GrimReaper |
Prodigy unohtuu äkkiä ainakin mulla, kun Depeche Mode tulee Suomeen 6. maaliskuuta Helsinki Areenalle. Saa nähdä mitä liput maksaa tänne. DM:stä vois kyllä jo maksaa tuon viiskybää mutta nyky-Prodigysta se on liikaa. DM:n keikan liput tulee myyntiin 7. syyskuuta elikkä noin viikon päästä. Saapa nähdä mitä allekirjoittanut päättää tehdä...
Mä voisin kyllä majoittaa ihmisiä jos on tarvetta mutta tuskin menen Prodigya katsomaan. Enkä tiedä tosin muistakaan suunnitelmistani tuohon aikaan vielä mitään. Asun n. vartin junamatkan päässä Areenasta. Hesan jäähalliin on tosin matkaa hieman enemmän, ensin pitäis mennä Hesaan tai Pasilan asemalle ja sieltä sitten bussilla tai ratikalla lähemmäs jäähallia.
Juuh muuten, siellä sun postauksen oikeassa alakulmassa on pieni edit/delete -nappula josta pääset korjaamaan tekstiä jos on tullu virheitä tai haluat muuttaa sitä tai jopa poistaa koko postauksen. Laitapa muistiin! :p |
|
|
| juuh |
| niinpäs olikin joo :P kiitoksia grim :) laitetaan muistiin |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mä voisin kyllä majoittaa ihmisiä jos on tarvetta mutta tuskin menen Prodigya katsomaan. Enkä tiedä tosin muistakaan suunnitelmistani tuohon aikaan vielä mitään. Asun n. vartin junamatkan päässä Areenasta. Hesan jäähalliin on tosin matkaa hieman enemmän, ensin pitäis mennä Hesaan tai Pasilan asemalle ja sieltä sitten bussilla tai ratikalla lähemmäs jäähallia. |
Majota mut!:D |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Majota mut!:D |
Hih, sä nyt asut muutenkin jo pk-seudulla. Tarkotin niitä jotka ei asu täällä. :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|