|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Leer eens het verschil tussen hip hop en R&B kthnx :p
|
hehehe, dat telt ook voor u dan jack... de echte r'nb heeft totaal niets te maken met al dat geneuk dat ge tegenwoordig hoort.
r'nb= ritme en blues=james brown enz.
anyways: bij mij moet het gewoon catchy zijn, en leuk gebracht, thof van commerce, gorillaz voor de rest kan het me allemaal weinig boeien
en nog iets.. I hate missy elliot :whip: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
hehehe, dat telt ook voor u dan jack... de echte r'nb heeft totaal niets te maken met al dat geneuk dat ge tegenwoordig hoort.
r'nb= ritme en blues=james brown enz. |
Yes I know that :rolleyes:
Als iedereen het R&B noemt ga ik echt niet anders doen hoor ;)
EDIT: James Brown is trouwens soul ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Yeah, en die kent iedereen toch? :)
Mijn vraag was dus echt wel wat er daarbuiten nog is ;)
|
John Legend bvb is nu sterk aan het opkomen en benaderd het meer van de jazz en soul kant. Niet dat je een new orleans band moet verwachten (nu zeker ni....sorry, slechte ik neemt het over hier), maar je merkt duidelijk een meer klassieke (amerikaanse muziek gewijs) invloed.
Zelf heb ik een CD van Palindrome, een frans project met oa Manu Le Malin (Franse hardcore (frenchcore) producer) dat een mengeling is van rap français, rock en hardcore. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Yes I know that :rolleyes:
Als iedereen het R&B noemt ga ik echt niet anders doen hoor ;)
EDIT: James Brown is trouwens soul ;) |
soul+blues
same crap, different name |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
John Legend bvb is nu sterk aan het opkomen en benaderd het meer van de jazz en soul kant. |
I love his new album :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|