return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Crappiest vocalen

Pumaz
Echt jammer dat jullie enkel de slechte kanten van het urban-genre kennen dan, het is zoals rock-fans die EDM haten door de commerciële hits :(
Jasperovitsj
Ik ken echt wel meer dan alleen de commerciele hits, en he veel ik ook luister, de meerderheid kan mij muzikaal gewoon totaal niet bekoren. Waarschijnlijk omdat r&b meer attitude-muziek is dan echt muzikale muziek, if you know what I mean? :) En ik kan mij echt totaal niet inleven in die attitude, dus dat maakt een echte beleving al bijna onmogelijk. Dus kvind de vergelijking een beetje te simplistisch. :)
Trouwens, op TMF en dergelijke wordt er zoooveeeeel r&b uitgezonden dat het niet blijft bij alleen maar commerciele crap denk ik. De echt zware underground zal er niet bijzitten, maar ik denk dat we daar toch een redelijk breed beeld krijgen van de huidige markt.

Trouwens, in hoeverre kan r&b nog "anders" zijn dan diegene die we horen? Allé, kwil hier niet in dezelfde dommigheden vervallen die mensen maken als ze zeggen "alle elektronische muziek klinkt hetzelfde", maar de mate van muzikale variatie lijkt me toch redelijk beperkt?
Synthesia
Als we de underground wat meer zouden kennen misschien niet, maar hierover maken we ook geen statements he :) Maar toch wel alleszinds bijna alles in deze genres die je tegenwoordig op de radio hoort.
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Woord omhoog neger, westkant oude school! Vo' werkelijkheid :cool:

rofl :p
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
in hoeverre kan r&b nog "anders" zijn dan diegene die we horen? Allé, kwil hier niet in dezelfde dommigheden vervallen die mensen maken als ze zeggen "alle elektronische muziek klinkt hetzelfde", maar de mate van muzikale variatie lijkt me toch redelijk beperkt?

Als je iets tegen de muziek hebt (de samples en beats) ga je waarschijnlijk niks van urban-muziek goed vinden, maar de teksten kunnen heel anders zijn hoor, ik zoek ff de tekst van een bepaalde De La Soul-nummer en kom terug ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium