|
|
| Moondust |
ik maakte gebruik van sound forge, ma blijkbaar kan ik maar enkele malen een bestand als mp3 opslaan daarna moet ik iets aankopen of zo, ik heb programma al proberen verwijderen en terug installeren, helaas geen zin dus ik denk dat het ergens in de register van de pc opgeslagen zit.
dan maar nero wave editor gebruiken, net hetzelfde na x-aantal mp3's noppes. ik kan de bestanden wel nog als vb .wma opslaan maar die zijn vind ik te groot ( zeker als je die wil beperken voor op internet te zetten) je kan wel de sample-rate en bit depth aanpassen maar dat verandert niks aan de bestandsgrootte, enkel aan de kwaliteit ( is misschien eigen aan wma?)
iemand suggesties??? |
|
|
| Pumaz |
| Nooit van een crack gehoord zeker ? :rolleyes: |
|
|
| Real |
harddiskogg
superklein en superhandig. :)
Het kan rechtstreeks opslaan in .ogg, .mp3, .wav, .... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Nooit van een crack gehoord zeker ? :rolleyes: |
dat is foei :whip: |
|
|
| Freezel |
- Versterker van radio aansluiten op PC d.m.v. rood/witte kabels op de LINE IN van je geluidskaart
- Men neme een programma zoals Cool Edit, Sound Forge, Audacity (google maar, is gratis volgens mij) of een ander wav/mp3 programmaatje
- Ga naar de instellingen van je geluidskaart en zorg ervoor dat LINE IN de opnamebron is
- Ga naar het programma en kijk of je geluid wat je versterker doorstuurt ook daadwerkelijk opneemt en terug te beluisteren is
- Selecteer je juiste opnamevolume
- Opnemen in wav of mp3 en done |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|