return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 
Voetbal seizoen 2005 - 2006

The_G0dfather
't schijnt dat den bakker van San Marino in form is, we liggen erop :eek:
Eagle`
quote:
Originally posted by djibberonacid
btw de generatie Belgische voetballers van nu suckt zwaar, Antheunis valt hier niks te verwijten

bah nee gij, de ploeg van de voorbije 2 jaar is niet zwakker in vrgl dan de ploeg die de eindronde in japan en korea gehaald hebben imo (zelf sterker imo). Tenigste wa er gewoon spaak liep tot nog toe is de hoeveelheid geblesseerden en geschorsten waarmee antheunis af te rekenen had. Ze missen zogezegd een type Wilmots, Simons neemt al aardig de taak op zich imo
Pheatus
Kmoet Jasper gelijk geven met San Marino vanavond.
Da's nu al zoveel jaar het zelfde systeem: verdedigen, counteren en bal voor doel werpen :rolleyes: . Wanneer gaan ze eens inzien dat de beste verdediging aanvallen is ;). Er wordt veel te veel middenveld overgeslagen en teveel achteraan blijven hangen. Ge maakt het de tegenstander stukken moeilijker als ge hoog speelt, en goed opschuift. Akkoord, meer kans tot counters, maar dan zit ge ook al met buitenspel val, en meeste verdedigers kunnen toch wel een man ophalen denk ik ;). Dus hoger spelen moeten ze doen!
Al was het maar om ons eens wat mooi voetbal te gunnen :toothless .

Trouwens, over de competitie doe ik nog geen uitspraken. Hoe kan een mens daar nu al een zicht op hebben? We zijn 4 matchen ver. Ik hoop dat de besten mogen winnen (hopelijk Brugge ;) ) en dat het vooral een leuke en stimulerende Jupiler League mag worden.
En met de Champions League... ik zie wel nog iets uit een toverhoedje verschijnen ;).
Pumaz
Hoe ze ook spelen, ze moeten zowiezo winnen vanavond tegen zo'n prutsland.

Ik ga niet kijken want de match van Engeland wordt op de BBC uitgezonden :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Pumaz
Hoe ze ook spelen, ze moeten zowiezo winnen vanavond tegen zo'n prutsland.

idd, dat zou anders DE afgang van de laatste 100 jaar zijn...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium