|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
maar ge hebt wel gelijk da Brugge het europees wel altijd beter lijkt te doen dan in de competitie. Laten we hopen, ik supporter europees ook mee voor brugge :) |
tzal ook wel nodig zijn, de Belgische ploegen hebben het weer nie getroffen met de loting.
En ik supporter ook zeker voor de andere Belgische ploegen, maar kvind het ook wel plezierig om mijn vrienden (supporters van RSCA) een beetje te jennen als het iets minder gaat ... maar dat doen zij ook bij mij :p
| quote: | Originally posted by Pumaz
Zeg wel, ge woont in Bocholt en ge zijt Brugge supporter :conf: |
is mss raar want ge zou denken dat iedereen in Limburg voor Genk supportert maar kmoet toch zeggen dat ik eigenlijk nie veel supporters van Genk ken. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Brugge heeft vorig seizoen wel in milan gewonnen...
Niet te gauw vergeten ;) | Brugge speelde vorig seizoen zelfs geen CL :p Da's dus al twee jaar geleden ;) Eerlijk gezegd zie ik geen van beide Europees veel uitrichten, in de poule van Club zijn er wel meer mogelijkheden maar dan zullen ze toch wel een heel pak beter moeten gaan spelen, RSCA heeft kwalitatief de beste ploeg van België maar Chelsea, Liverpool en Betis lijkt me net iets te veel van het goeie (om de tweede ronde te halen dan wel he) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | MISSCHIEN 2 DEFENSIEVE MIDDENVELDERS"
dagtraining. Wie gaat er dan scoren?
"We moeten uiteraard aanvallen", weet
de bondscoach ook. "Maar ik ben ervan
overtuigd dat we misschien 2 defensie-
ve middenvelders nodig hebben om de
rest offensief te laten voetballen. San
Marino trekt zich vaak terug, we zullen
dus snel en precies moeten spelen."
|
Hij leert het ook ni é :rolleyes:
Die defensieve middenvelders zijn echt geen noodzaak, en het enige wat die kunnen veroorzaken is weer hetzelfde gebrek aan aansluiting tussen aanval en middenveld dat hen ook genekt heeft in Bosnië.
| quote: | Vast staat dat Bart Goor de plaats in-
neemt van Jelle Van Damme. Ook lijkt
Kevin Vandenbergh de voorkeur te krij-
gen op Luigi Pieroni in de aanval.
|
Dat is dan weer positief. Goor is iets meer aanvallender ingesteld en kan al eens de flank afdweilen en een goeie voorzet trappen op het juiste moment. En Vandenbergh is iets meer geschikt voor een vrije rol dan Pieroni, want dat is toch een pure target man. En zo iemand past ni echt binnen het Belgisch systeem denk ik... |
|
|
| Gladius |
blind aanvallen is natuurlijk ook geen oplossing eh.
kzie zowel Brugge als Anderlecht wel 1 of meerdere keren stunten. Chelsea & Liverpool, so what, in den tijd wonne ze ook van Real & Manchester. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Brugge speelde vorig seizoen zelfs geen CL :p Da's dus al twee jaar geleden ;) |
2 jaar dan ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|