return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
Voetbal seizoen 2005 - 2006

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Phortastic
Anthuenis buiten.

Dat is pas het geval wanneer België mathematisch uitgechakeld is, dixit bondsvoorzitter Peeters :rolleyes:
Phortastic
da ze gerits maar bondscoach maken. Met zen nieuwe duitse stoot zal hem wel weer levensenergie hebben :p
Pumaz
Engeland heeft weer gewonnen :p
Pheatus
Echt rampzalig was het gewoon.
Bij momenten dacht ik echt dat de ploeg van ons dorp aan het spelen was. Echt 4de provenciale voetbal: bal naar voor trappen, niet opschuiven van achteren uit, wild rondtrappen, meer oog voor man dan spel, noem maar op! Echt zielig!!! En khad er nochtans zo'n hoop op :rolleyes:
Proto was de man vd match (voor de Belgen althans) en Mbo heeft ook een goede inspanning geleverd (maar viel minder op).
De rest zwak, tot zeer zwak... En ze moeten niet beginnen zagen over het feit dat het veld bijzonder slecht lag, da's voor beide partijen het geval!
De scheids, hmja die zou beter wel stoppen. Kvond hem niet echt goed fluitend (zowel voor beide kanten toe).

kzal me dan toch maar eens laten verleiden aan m'n voorliefde voor Brugge: "tjah, ge ziet hé... geen enkele speler van FCB derin... :p"
Kweet wel niet of het veel extra's ging bieden vrees ik.
Wel onbegrijpelijk waarom bv Maertens nog niet meedoet bij de rode duivels :conf: is IMO beter dan Vanbuiten (die ik echt niet graag bezig zie).

Bon, c'est fini voor het WK... Volgens mij wilde er geen een naartoe. Ofwel zaten er al verschillende met hun gedachten in de Champions League. Ah, hopelijk brengt die wat goeds!!

Pfff, kzou beter in m'n bed kruipen. Echt gefrustreerd kom ik ervan! De uitspraak die het best bij de Duivels past: 'net niet'. Altijd en overal komen ze een voet, een pas, een hoofd of gelijk wat te kort!

/me out

Slaapwel...
djcresto
quote:
Originally posted by Pheatus

Wel onbegrijpelijk waarom bv Maertens nog niet meedoet bij de rode duivels :conf: is IMO beter dan Vanbuiten (die ik echt niet graag bezig zie).

:haha: :haha:

dermee dat van buyten in Frankrijk en Duitsland steeds tot de beste verdedigers werd uitgeroepen.

en tja de Belgen, zielig. Litouwen staat zelfs voor hen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium