|
|
| cyberia |
Voila de ronde van Spanje is vandaag begonnen.Alles wa ge erover kwijt wilt kunt ge hier kwijt.Aje over Armstrong wilt zagen,da kan hier ook, ah nee da's just den deze rijdt'em ni, nooit gereden en zal'em ook nooit rijden:toothless :p
Al meteen mooie prestatie van Verbrugghe,jammer dat'm op 1 secondje strand van Mentsjov.
Der heeft er daar ene nen afgrijselijke trui gekregen, echt mottig, blauw me gele stipkes ofzo,welk klassement is da?
ps:as ge hier wilt komme zeveren dat er al een sportthread,bol het dan af:o :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by cyberia
Alles wa ge erover kwijt wilt kunt ge hier kwijt |
Wielrennen zuigt :p
Je hoeft niet te reageren, ik ga deze thread niet meer open doen :tongue3 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Sjiek van de Rik (crappy rhyme not intended). Mijn aandacht gaat vooral uit naar de onvermijdelijke Boonen ("Ik ga niet voor ritwinst, ik wil alleen m'n concurrenten confronteren" -> uw concurrenten zijn sprinters die voor ritzeges gaan, dus ni zwanzen hé :rolleyes: ) en Wim Van Huffel. In de ronde van Duitsland zat hij nog niet helemaal top, maar kzie hem wel pieken in de bergen (pun wederom not intended)! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
pieken in de bergen (pun wederom not intended)! |
Haha droog. :p
Ik wist zelfs niet dat de Vuelta vandaag begon, en ik ben enorm verbaasd dat Verbrugghe zo'n mooie proloog heeft gereden. :)
Ik ben benieuwd wat de andere ritten zullen brengen. |
|
|
| Bunz |
^^ Wim van Huffel zit thuis denkek
jammer da Verbrugghe net nie kon winne, maja tweede is ook nie slecht natuurlijk. Heras zit precies goed in vorm dus da blijkt weer de te kloppen man te zijn, we moete natuurlijk nog ff wachte op de bergen om da tegoei te kunne zien. Ik ben ook zeer benieuwd of Aitor Gonzalez nog eens goed kan presteren (tijdrit was mss nie echt super ma toch)
nuja, kga de vuelta helaas nie kunne volge op de tv. wel jammer aangezien da mijn favoriete ronde van de 3 is.
(en ik ben vergeten men wielerprono ploeg in te geven :o ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|