|
|
| RebeL9 |
hah vilka amatörer som lyssna på den skitskivan.
"kolla polarn nu ska du få höra äkta jävla tranz lixom straight från tranceguden i holland!" |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by RebeL9
"kolla polarn nu ska du få höra äkta jävla tranz lixom straight från tranceguden i holland!" |
Haha, det är helt sagolikt hur du kan hitta negativa saker i precis allt... tom en sådan positiv recension av svenska clubtokar ser du den mörka sidan. Du ger mig alltid ett gott skratt... det är kärlek... |
|
|
| Mats W |
Sluta vara så förbaskat bitter. Har du någon gång reflekterat över att det kanske är du själv som har jävligt taskig musiksmak och snedvridna åsikter? Vidare så verkar du ha jäkligt svårt att förstå det faktum att folk gillar olika sorters musik. En del gillar house, en del rock och en del diggar hardstyle. |
|
|
| RebeL9 |
| om till och med Judge Jules, en DJ som i min smak är en av de sämsta, klagar ja då är det något som inte står rätt till :) |
|
|
| Kvicket |
om till och med Judge Jules, en DJ som i min smak är en av de sämsta, klagar ja då är det något som inte står rätt till :) |
Missade delen där han klagade på den... please enlighten me.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|