|
|
| reveal |
Rolig kryssning som vanligt :)
Synd jag missade TA-fotot, men det kommer säkert fler tillfällen. |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by reveal
Rolig kryssning som vanligt :)
Synd jag missade TA-fotot, men det kommer säkert fler tillfällen. |
då är vi två, undra vad jag gjorde då... |
|
|
| mr_fisken |
Underbar Kryssning:D

Det var min första kryssning och jävlar vad roligt det var.
Hade svårt att föreställa mig innan hur det skulle bli men kul vart det.
Förfesterna i hytterna/korridorerna var sjukt jäkla skoj alltså, jag glömde nästan bort att det fanns dansgolv med internationella topp-djs som skulle spela lite senare.
Judge Jules var kul o se igen, spelade väl lite små lamt men helt okej ändå tycker jag.
Eddie var sjukare än jag hade hoppats på. Det är ju inget roligt o dansa när han spelar för man vill ju titta på när han leker :eek: , så sjukt snabb i fingrarna att det inte går att föreställa sig.
j00f levererade skön psy som jag annars inte är sånt stort fan av, men bra röjj vart det på alla dansande människor, även om jag själv var rätt trött hehe :crazy:
Skoj o träffa try,steve, jaybee, Fred Acler o alla sköna människor.

Bara till o hoppas att det blir fler kryssningar även om det inte verkar som det.:mad:
 |
|
|
| Aendy |
| Jace knäckte, de andra mjaee ok. Underbart resesällskap! Dag 2 regerar som alltid, när alla som är på kryssningen för att ragga och visa upp sig inte orkar kliva upp (eventuellt har slut på klädombyten) och därmed håller sina uppvisningar borta från dansgolvet. Saknade dock ett rejält klimax, önskade så hårt att Johnny Boy skulle slita åt sig spelarna när han ändå stod där uppe och visa J00F hur man avslutar en kryssning... Kommer sakna kryssningarna riktigt mycket! |
|
|
| Alm_rs |
Tänkte jag skulle bryta min tystnad på TA nu.. :D
Andra kryssen i rad jag åkte på. Tyckte väl att Spring Break var något bättre, men kan ju bero på att man satt upp så höga förväntningar när man väl visste vad det handlade om.
Well well, var lite väl dött i vår korridor (däck 4) men vi styrde nog upp det hyfsat..
Kan hålla med också om att dag 2 var klart bäst.. Jace, hur tung som helst och Fleming gjorde ju inget dåligt jobb han heller :)
Har inte riktigt hunnit återhämtat mig sömnmässigt än men vad gör det...
Lyckades knäppa ett gäng bilder:

Resten finns på http://www.almers.nu/MB_Summer_Cruise_2005/ |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|