|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
op 1 of 2 namen na zijn die allemaal al op eerdere ILT's of 1 van de vele Pro-Jekts geweest, niet origineler als de line-up van ILT dit jaar met andere woorden.
ik ben in ieder geval aanwezig, al was't maar alleen voor die 4u collabs en 3u dave clarke ;) |
Ja en ze hebben allemaal op feesten in Duitsland, Zweden, Nederland enzenzenzenzenz. :o Vind dit nou niet echt een sterk punt van je.
Alleen James Ruskin, Magda en Jerome hebben van deze namen op ILT gedraaid. Ik heb het even opgezocht in de line-ups. :rolleyes: :o
De namen die nu op I Love techno staan hebben toch ook over de hele wereld gedraaid......Lekker origineel dan he?:rolleyes:
Gaat er niet om of het origineel is, gaat er om of je de line-up aan spreekt. Hij vroeg welke namen ik het liefst zie....ik heb ze opgenoemd. |
|
|
| FUSyke |
Het is mss al een beetje vroeg maar ik heb alvast een schema gemaakt van de dj's die ik wil zien. Mja wat een mens allemaal niet doet é als de les saai is:whip:
19.00 - 21.00 > T-Quest (Switch)
21.00 - 22.00 > T. Raumschmiere (orange)
22.00 - 00.00 > The Glimmers (orange)
00.00 - 01.00 > Underworld (yellow)
01.00 - 02.00 > Nathan Fake (red)
02.00 - 02.30 > Dave Clarke (green)
02.30 - 03.00 > Tiga (orange)
03.00 - 04.00 > Vitalic (orange)
04.00 - 05.00 > Chris Liebing & Speedy J (yellow)
05.00 - 06.00 > Adam Beyer (blue) |
|
|
| Kaidreas |
^dan moet de timetable nog wel goed zijn :D
bij mij gaat het ongeveer hetzelfde zijn alleen sven vath past daar nog ergens tussen |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja en ze hebben allemaal op feesten in Duitsland, Zweden, Nederland enzenzenzenzenz. :o Vind dit nou niet echt een sterk punt van je.
Alleen James Ruskin, Magda en Jerome hebben van deze namen op ILT gedraaid. Ik heb het even opgezocht in de line-ups. :rolleyes: :o
De namen die nu op I Love techno staan hebben toch ook over de hele wereld gedraaid......Lekker origineel dan he?:rolleyes:
Gaat er niet om of het origineel is, gaat er om of je de line-up aan spreekt. Hij vroeg welke namen ik het liefst zie....ik heb ze opgenoemd. |
ken ishii is er ook al geweest hoor:p |
|
|
| The_G0dfather |
| Dave Clarke is iig in vorm, zaterdag in de fuse weer een paar immens godddelijk tech/trance platen gedraaid :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|