|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by New Wave
BAH Marco Bailey mogen ze van mij door de pispak douwen. Wat een prutser is dat zeg.... |
Wordt dan zelf techno DJ en doe het beter. Met dat afbreken van DJ's hier altijd, wel gemakkelijk zo iemand de grond in praten terwijl die gast in zijn leven al 1000x meer bereikt heeft als gijzelf. |
|
|
| Kaidreas |
| ^hahaha that's gotta hurt, zo'n slechte line-up is het toch niet, (alle volgens mijn smaak) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Giesber
Wordt dan zelf techno DJ en doe het beter. Met dat afbreken van DJ's hier altijd, wel gemakkelijk zo iemand de grond in praten terwijl die gast in zijn leven al 1000x meer bereikt heeft als gijzelf. |
Marco bailey maakt fout op fout. In vele sets zitten dikke fouten. Als ik 40 euro voor een kaartje kwijt ben wil ik een kwalitatieve dj set horen waarbij ik me niet wil ergeren aan al het gruwelijke gepruts. Okee, een dj kan fouten maken maar dat gepruts van hem slaat echt alles. gaat er dus niet om dat hij 1000x meer bereikt heeft, heeft er niets mee te maken. Dat is geen argument om geen mening over iemand te hebben. Op ILT was echt de druppen. Wat was dat slecht!
"met dat afbreken van DJ's hier altijd"
Wat wil je dan? dat ik hem de hemel in ga prijzen en zijn ballen leeg zuig? Ga je billen wassen gozer.... |
|
|
| FUSyke |
| Ik ben juist naar een set van Chris Liebing aan het luisteren en ik krijg al veel goesting:) Dat het maar rap 12/11 is. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat een gigantische pruts line-up!!
Wat een schande voor de technoscene. Maargoed, blijkbaar willen de 16 jarige belgische kiddies deze set-up. Als ze minimale leeftijd naar 18+ doen en een superline up neerzetten wil ik misschien nog eens terugkomen. BAH Marco Bailey mogen ze van mij door de pispak douwen. Wat een prutser is dat zeg.... |
wie wil je dan wel op die line-up?
jeff mills? sven vath? beiden zijn er al véél keer geweest... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|