return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
[12/11/05] I Love Techno - 10 Years

emma
ik kon vorig jaar ni gaan omdat het al uitverkocht was.
Toen had ik me dus voorgenomen om dit jaar zeker te gaan.

& nu gaat Armin idd, op dezelfde dag zijn ding doen :whip:

Vinnet een moeilijk keuze, vooral om dit feest in mijn hometown is!
Maar langs den andere kant denk ik dat Armin-Only ding ook echt wel de moeite gaat zijn.
& volgend jaar is't natuurlijk weer I love Techno he....

stomme keuzes ook
Synthesia
Hier ga ik ook zeker naar toe van de jaar. Nog nooit geweest want was vorige jaren altijd in't buitenland.

Zelfde gelijk Aurelie, het enigste dat me zou doen twijfelen om naar Armin Only te gaan is moest er een lange M.I.K.E. set bij zijn. En dan nog, ben al eens naar zo een 9+hr set geweest en heb Armin al bijna elke maand 1 keer gezien dit laatste jaar. :)

Moet wel zeggen die 9hr set was wel super!! Dat was in Godskitchen (Birmingham) en was 1 van de schoonste trance nights dat ik ooit heb meegemaakt. Hij begon omstreeks 21:00 en moest eigenlijk "maar" doorgaan tot 06:00 maar na die 9 uur omdat hij zelf nog zo enthusiast was samen met het publiek heeft hij nog een uur extra gedaan!! Prachtige sfeer!

Btw, de 24ste september is er weer een Armin 9Hr set in Godskitchen..moest iemand door willen vliegen de dag na 18 Years Illusion :p
djcresto
quote:
Originally posted by Synthesia
Hier ga ik ook zeker naar toe van de jaar. Nog nooit geweest want was vorige jaren altijd in't buitenland.

Zelfde gelijk Aurelie, het enigste dat me zou doen twijfelen om naar Armin Only te gaan is moest er een lange M.I.K.E. set bij zijn.

^ Armin "Only"
Synthesia
quote:
Originally posted by djcresto
^ Armin "Only"

Kan zijn dat er een 2de room is of zo he ;)
The_G0dfather
DAVE CLARKE !!!!!!

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

'k vin die dus behoorlijk zalig :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium