|
|
| Kaidreas |
kheb underworld gezien, en zo vet vond ik ze nu niet.
voor underworld was marco bailey aan het draaien. en dat kon ik anders toch wel pruimen. wat een geweldige sfeer in die zaal.. zoveel volk al dat gejuich precies of ge zat in een voetbal stadion. dan naar een andere zaal gaan zien. opeens born slippy. iedereen werd gek.. allemaal naar de switch room voor ze op het groot scherm te kunnen zien. echt maf. een super moment.
nathan fake was super---> Outhouse:crazy:
tiga &dr. electroluv waren ook vreed goed.
wel een beetje een overdosis alter ego -rocker gehad nu :) |
|
|
| mrcanon |
| Toen born slippy begon stond ik ne meter voor een gesloten poort. :whip: ing security |
|
|
| Sh!fty |
ziet er sfeervol uit:crazy:
maar anders ook een grote opeenstapeling van mense?
die kerel klinkt wel een beke vals live, of ligt da aan de qualiteit:stongue: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Deze wil ik jullie niet onthouden:
Uit de Focus van Knack... Daar valt hij toch een trap of 3 naar beneden bij mij :p |
ge moet de ganse quote geven Tiger en da was de volgende:
| quote: |
Er is een genre waar je niet echt voor te vinden bent.
Clarke: Ja, trance. Sucks like a bastard. Als er al een genre is dat het drugsgebruik in de clubs heeft doen toenemen is het trance wel. Geen idee hoe je er anders van kunt genieten. Ik heb het nu niet over werk van pioniers als Mike Ink, maar over de platte kak die tegenwoordig je hersencellen dood. Ik ben geen klein kind meer, muziek hoeft voor mij niet euforisch te zijn. Dan luister ik nog liever naar minimal.
|
combinatie van 2de zin is belangerijk, hij bedoelt het niet letterlijk , maar ironisch: nl dat trance zo plat is tegewoordig da ge al moet bollen pakken om te er van kunnen te genieten. En gelijk heeft ie ..
Damn deja-vue all over again :p |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ge moet de ganse quote geven Tiger en da was de volgende:
combinatie van 2de zin is belangerijk, hij bedoelt het niet letterlijk , maar ironisch: nl dat trance zo plat is tegewoordig da ge al moet bollen pakken om te er van kunnen te genieten. En gelijk heeft ie ..
Damn deja-vue all over again :p |
Bollocks, en zeer narrow-minded van Dave Clarke zo erover te denken. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|