return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Airwave @ m-audio, DJ expo RAI A'dam morgen
View this Thread in Original format
Lolo
hey mensen,

even een post om te zeggen dat ik morgen op het m-audio stand 3 demo's/workshops zal geven tijdens de dj expo in RAI, Amsterdam.

Als jullie mij willen zien, het zal zeker de moeite waard zijn.

MvG,
Laurent aka Airwave
eXos
Wat kunnen we verwachten van die demo's/workshops??

Ga je plaatjes draaien of is t meer t producer werk wat aan bod komt?
Lolo
ik zal alle twee kanten tegelijk laten zien.

L.
HiGH_NrG
He kijk nou...

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=285734
MennoB
Hoe ging het zaterdag, Laurent?

had je graag bezig willen zien, maar zat op Mystery Land :D
Lolo
het was een beetje rustig, omdat jullie allemaal in mysteryland zaten. Niks aan te doen dus, maar ik heb mijn tijd zeker niet verloren, en heb 4 uren demo gedaan. Mijn eigen ozonic keyboard viel toch in panne, maar werd onmiddelijk vervangen door de m-audio people. Dus, alles was okay!!
MennoB
Ooh ja jammer dat het niet zo druk was ivm met Mystery Land. Mja als je zelf ook maar een leuke dag hebt gehad!
DJ_Siesta
de zondag was ook ruk heb ik gehoord
MennoB
was je wel geweest zaterdag?
eXos
quote:
Originally posted by Lolo
het was een beetje rustig, omdat jullie allemaal in mysteryland zaten. Niks aan te doen dus, maar ik heb mijn tijd zeker niet verloren, en heb 4 uren demo gedaan. Mijn eigen ozonic keyboard viel toch in panne, maar werd onmiddelijk vervangen door de m-audio people. Dus, alles was okay!!

Toch geen Ozgur Vs. Airwave Promo's weggeven hè?? :clown:

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by MennoB
was je wel geweest zaterdag?

ik wel, ik zou beetje helpen op de pioneer stand enzo, maar was gewoon rustig niks te doen, en ze hadden geen 909 waar ik dan demos mee zou geven, beetje jammer
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement