return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Speelgoed

TOR
zoals iedereen hier wel aardig met lego en technics bezig geweest (logische stap na Duplo :toothless). stak zelf ook nieuwe dingen in elkaar en maakte er plannekes voor :o ooit nog geselecteerd geweest voor het Belgische kampioenschap Lego Technics trouwens..

daarna ook meegeëvolueerd.. begonnen met Nintendo (ook veel met dat pistool aan het werk geweest :D) en dan later de pc van mn vader ingepalmd.. vooral racespellen en shoot-em-ups gespeeld daar. Grand Prix 2 was toch mn grootste verslaving :crazy:
The_G0dfather
a good old fashion 'shietlap' :D
niet te onderschatten als je met knikkers schiet :D
DeSpErAtOs-X
zoals iedereen ier al gezegd heeft ... lego was ook mijn passie :D

tot 12 jaar zoiet ... en vanaf dan intensief gamer geworden :p ... in't begin vooral Need for Speed 2 :D ... en nadien Die-Hard Diablo II'er geworden tot +- 16 jaar ... en sindsdien ... speel ik cds/plaatjes :D
cyberia
quote:
Originally posted by TOR
begonnen met Nintendo (ook veel met dat pistool aan het werk geweest :D )

:haha: ik had met da pistool zo'n stom spel gekregen waarda ge eenden mee moest afschieten, kan mij de naam ni meer herinneren,was wel gieren da spel:toothless

voor de rest gespeeld met zowat het meeste wa hierboven staat, lego, gi joe, mask (nog wreed boel met mijn broer over gehad toen,lol), micro machines telegeleide auto'kes,NES, master system,megadrive,game boy, game gear,zelf nog een Amerikaanse variant van de nes gekregen omdat in't begin mario bros 3 op de gewone NES ni ging (kwee ni meer just hoe da ging) och wa waren we toen verwend mijn broer en ik:toothless

DE spellekes op NES waren toch 'punch out' (zotte tijden mee beleefd) en IKARI WARRIORS:crazy: da was nog van in den tijd waar ik de 'cartouchen' (die grijse rechthoekige denges)in de maxi toys ging gaan huren, wat een tijden toen

edit: ook nog met scalectrics gespeeld, zo van die autokes da in ne rail reden op electric , en ge had een pistool om op de gas te stoempen
Pumaz
quote:
Originally posted by cyberia
ook nog met scalectrics gespeeld, zo van die autokes da in ne rail reden op electric , en ge had een pistool om op de gas te stoempen

Ow was ik vergeten, had ik ook vroeger :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium