|
Sasha, Darren Emerson en Sander Kleinenberg!!
|
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
neeeeej, ik was AARDIG aan het doen! dat was een knuffeltje wat Opti-in-moes had moeten vangen! (ik geef namelijk geen kusjes op zere plekken :p) |
viezerik!
:p
he maar Optimus, ik heb je helemaal niet gestompt hoor.. ik heb me er juist vanaf het begin buiten gehouden.. laat gewoon Eye-Riz al het werk doen! :) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
laat gewoon Eye-Riz al het werk doen! :) |
Ey-Riz, knuffel!!!:D:D:D |
|
|
| Eye-Riz |
Jukx is zo'n ventje met zo'n afstandsbestuurbaar autootje (Eye), die dat autootje overal heen laat gaan waar hij wil, en die die overal tegenop laat botsen :D
enne, ik ben juist GEEN viezerik, ik geef die kusjes toch juist NIET!?!?!?!?! (enne, over wat voor plekken zit jij na te denken Jukx? JIJ bent degene die 'vies'denkt, hihihi, BETRAPT!!!! :stongue: ) |
|
|
| Raymond |
| Donderdag avond was Armin in Off-Corso en ik moet zeggen WERELD tent!!!!!!!!!!!!!!!! ;) |
|
|
| michiel |
kweet niet wie het vroeg maar dit soort party'tjes komen er wel vaker, want dit is volgens mij het nieuwe concept van sander: everybody in navolging van het succesvolle earth
ga ik ook maar es uitchecken
later
michiel |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|