|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
of een arme sloeber bent :D |
das waar maar dat wist je vantevoren al ;):) |
|
|
| Miss Proximus |
Zooooooooooooooo :) Ik heb vannochtend t meeltje verstuurd en dan heb ik hopelijk woensdag ofzo bericht :) Ik heb gelijk gevraagd hoe lang t zou gaan duren....en dat geef ik dan gelijk aan jullie door :)
In ieder geval bedankt voor jullie enthousiasme..ennu...welkom bij de TA.com posse :D lol |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Zooooooooooooooo :) Ik heb vannochtend t meeltje verstuurd en dan heb ik hopelijk woensdag ofzo bericht :) Ik heb gelijk gevraagd hoe lang t zou gaan duren....en dat geef ik dan gelijk aan jullie door :)
In ieder geval bedankt voor jullie enthousiasme..ennu...welkom bij de TA.com posse :D lol |
Joepie ik wou net gaan vragen of je al wat meer wist, bedankt voor alle moeite en ben zwaar benieuwd hoe ze eruit zien :) |
|
|
| Miss Proximus |
Hallo allemaal! :)
Ik kijg regelmatig meeltjes van jullie waarin jullie vragen hoe het zit, en blablabla.. :D dus ik wil ff kwijt:
als de t-shirts er zijn dan hoor je het wel, en als ik je geld niet binnen heb tegen de tijd dat de t-shirts er zijn....dan hoor je het zeker :) |
|
|
| The Groove |
| Heb ik net een mailtje naar je gestuurd... :D lol |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|