|
|
| Flipper01 |
Ik heb m'n keus gemaakt, Miss P heeft al een mailtje van me ontvangen.. Ik ben alleen vergeten om de acceptgiro op de bus te doen :( Maar dat doe ik morgenvroeg wel voor ik op de trein stap...om 7 uur (ziekelijk vroeg he?)!
En dan hoop ik dat ik 'em binnen heb als ik terug ben van vakantie, want ik neem niet aan dat ie er voor zondag is ;) |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik heb nu, incl mezelf 15 mailtjes.......hebben mensen nog interesse? Eenmaal......andermaal...........Ik geef jullie nog tot en met 26 december en dan is de zitting gesloten :) |
|
|
| Ruben_Dubbink |
nog een vraagje:
wanneer kunnen we ongeveer dat t-shirt tegemoet zien?
Niet om te drijven hoor....maar ben gewoon benieuwd wanneer ik ermee kan gaan showen :cool: ;)
Greetz RubDub |
|
|
| TranceFool |
Ik heb mn mail gister gestuurd en het geld vandaag overgemaakt, dus geloof dat voor mij alles in orde is :)
Ik vind het wel matig dat er mensen zijn die eerst zeggen dat ze er wel een willen en daarna niet nemen. Sorry hoor, maar zeg dan dat je het nog niet wist! |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik heb mn mail gister gestuurd en het geld vandaag overgemaakt, dus geloof dat voor mij alles in orde is :)
Ik vind het wel matig dat er mensen zijn die eerst zeggen dat ze er wel een willen en daarna niet nemen. Sorry hoor, maar zeg dan dat je het nog niet wist! |
of een arme sloeber bent :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|