return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
TA T-Shirt....the final call!!!

TranceFool
Miss P moet ik nou naar jou een mail sturen of.....?:conf:
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik verwacht iig nog replies van:

Afternative, Siesta, Sandman, New Wave, Muppet, OriginX en Blik!! Aangezien jullie wel aangegeven hadden een t-shirt te willen.....en als je dan nu niet meer wilt, laat het dan ook ff weten: wel zo beschaafd of niet? :)

ik twijfel nog :) ik zit vooral te twijfelen omdat ik dat shirt waarschijnlijk toch nooit aan doe
Miss Proximus
Heb jij wel leren lezen TranceFool?? :p

Je stuurt mij een emailtje (ja dat staat onder mijn posts, die button) met je gegevens enzo en dan maak je het bedrag over en dan als iedereen betaald heeft bestel ik de shirt......wil je aub mijn eerste post in deze thread lezen want daar staat alle info in :)

Blik....twijfelen mag..maar niet te lang....en je hoeft t niet te doen hoor :)

Profeetrus :) OK DAN!! Nu nog naar innercity en dan hou ik voor altijd van je :eyes:
Flipper01
quote:

Profeetrus :) OK DAN!! Nu nog naar innercity en dan hou ik voor altijd van je :eyes:

WOW, die Petrus heeft t weer goed voor elkaar :p :p
TranceFool
quote:
Heb jij wel leren lezen TranceFool?? :p

Je stuurt mij een emailtje (ja dat staat onder mijn posts, die button) met je gegevens enzo en dan maak je het bedrag over en dan als iedereen betaald heeft bestel ik de shirt......wil je aub mijn eerste post in deze thread lezen want daar staat alle info in :)

Hmm ja, ik kan wel lezen :p, volgens mij....uhh....of toch nie :). Had er denk ik overheen gelezen, laten we het daar maar op houden :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland