return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 
TA T-Shirt....the final call!!!

Miss Proximus
quote:
Originally posted by TranceFool
ik heb nog nix:mad: :p

Sommige zijn een dag later verstuurd omdat ik niet genoeg geld bij me had (ik wou jullie niet ongerust maken)... :S

En ik krijg nog af en toe wat verzoekjes van mensen die ook een shirt willen......als ik nog weer 10 mensen krijg dan kan ik ze zo weer laten maken!!

Dus als je ook een shirt wilt, pm of mail me dan ff...en dan bestel ik weer een nieuwe lading!
Het kan wel wat langer duren, omdat ik niet bestel voordat ik echt 10 mensen heb :)

Dus al die vrienden/vriendinnen en nieuwe TA members die er ook 1 willen: laat het me weten!! :)
kolkiewolkie
Is men in leeuwarden ook al op de hoogte van de mogelijkheden van pinnen :conf:

:p :p :D :D ;) ;)

ben wel benieuwd of ie er nou al is ofnie...DAMN, ik wil naar huis (mammie!!:p )

mzzl

greetz kolkiewolkie
The Groove
Ja ja! Ik heb het T-shirt zonet binnen gekregen. Ziet er mooi uit! Mijn dank gaat naar allen die meegeholpen hebben dit 'project' tot stand te brengen en tot een goed einde hebben gebracht. Waarvan natuurlijk Josta het grote brein achter dit allemaal is :D
TranceFool
ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook :p
Dj Alpha
ja k heb m ook binnrn.. hijs egt gaaf :) die kleur paars is perfect :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland