|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Tog många bilder, men inte tillräckligt. Batteriet tog slut. :sadgreen: |
Glömde kameran :sadgreen:
| quote: |
Hoppas att Armin kommer till Sverige fler gånger. Vi behöver honom här.
Var det någon mer än jag som noterade att vakterna verkade ha det sjukt lugnt och knappt något att göra? ;) |
Agree...
Sjukt bra för Sverige och bra "förebild"
Hände bara en incident under hela kvällen, en för full människa, annars var det lugnt. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by anuga
Agree...
Sjukt bra för Sverige och bra "förebild"
Hände bara en incident under hela kvällen, en för full människa, annars var det lugnt. |
Då håller vi tummarna för att narkotikaspanare och medier var där även denna gång så de får sig en rättvis uppfattning av vår kultur och att våra fester faktiskt är mer städade än de flesta andra... |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by Laszlo
pics of stfu |
Har 100 bilder. Fixar med det i helgen. ;) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by xPROXYx
Är inte helt nykter än, har sovit i ca 90 minuter ska iväg till skolan me bussen om 8 minuter så hinner inte gå inte på armin så detaljerat.
Jag tyckte att armin körde alldeles för hårt, ja e en liten proggbitch så när lilla armin manglade på Yoji-stuk va d inte så bra, men spelningen va grym ändå.
Fick träffa guden*weee*, han lovade att inte stämma mig för tatueringen=)
Puss o kram på er alla
*vinglar iväg till bussen mot flempan* |
Hur kan man gnälla att nån körde för hårt. Hade varit en anan försåelse om man sa att han lirade för mesigt. Dvs du fick för mycket valuta för pengarna. Det blev för mycket för Dig.
Hahahaha |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|