return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66] 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)

hustler
quote:
Originally posted by staz
ARMIN OMG WTF FFS FU CHOON YO

nemen,, fan de va en underbar kväll. tack till alla som var där o byggde upp stämningen.

nåra låtar som lirades¨

armin vs g&d - zocalo (som första låt)
interstate - remember me (remix)
mark otten - so serene (remix)
dogzilla - without you (remix)
randy katana - play it loud/Louder (har inte lärt mig skillnaden på dem)
armin - shivers (alex morph vocal remix?)
bart claessen - playmo (1st play)
marcel woods - advanced
markus schulz - without you near (g&d remix) <-- sista låten

massa fler orgasmlåtar ;)

Lägger till Way Out West - Killa också.

Fna vad grymt det var! Såg dock inte en enda SWETA förutom någon jag tror var Steve. Dock var det mitt under ovan nämnda låt så jag sket i att hälsa (sorry).

Jag och min polare som hakade på hade ju inga biljetter och kom till GK lite över klockan 20.00. Tåls att nämnas att vi kom in ganska exakt 00.45. Det var fan inga 5 minuter vi köade men det var fan i mig värt det!!
eng3l
quote:
Originally posted by xPROXYx

Jag tyckte att armin körde alldeles för hårt, ja e en liten proggbitch så när lilla armin manglade på Yoji-stuk va d inte så bra, men spelningen va grym ändå.

Håller med dig, va en period där mellan 02 och 03 typ där det va alldeles för hård musik för min smak. Men i det stora hela va han helt OK :P

Kvällens höjdpunkt; Kuffdam & Plant - Summerdream, ooooooooooomfg säger jag bara!! Va trevligt att träffa allt folk oxå, klara mig från att åka ut denna gång Vizay :P
Vizay
quote:
Originally posted by eng3l
klara mig från att åka ut denna gång Vizay :P

hihi dutti ponke, men de va fan ingen hardstyle! :p

jag är toknöjd med gårdagen, Remy va helt okej med lite sjyst tunggung av å till fast han mixade ju inte så jättestrålande till skillnad från Armin som satte allt :p

Fick min mobil signerad också så idag blir det till att köpa klarlack så den sitter :D
mr_fisken
quote:

nemen,, fan de va en underbar kväll. tack till alla som var där o byggde upp stämningen.

nåra låtar som lirades¨

marcel woods - advanced

+ way out west - killa som någon skrev
sen marco v - false light
K-PAXian
quote:

nåra låtar som lirades¨

marcel woods - advanced

+ The Police - Message In A Bottle (Sander Van Doorn Remix)
+ Jonas Steur - Castamara (Original Mix)
Det var Alex Morph Dub Mix av Shivers eftersom det bara var refrängen som sjöngs.
Och så var det Orkidea Remix av Way Out West - Killa. :)

Ja.. If there is a God, it's Armin van Buuren.
Killen är ju helt jävla makalös. Fattar inte. Jag var helt mental hela kvällen. Och Remy... Tokröjde till hans set också! Superskön musik! Om någon på något sätt lyckades anteckna vad han spelade, let me know asap! :whip:
Tog många bilder, men inte tillräckligt. Batteriet tog slut. :sadgreen:
Det här var årets party för mig. Det var overkliget att vara så nära Armin... Det var overkligt.
Mental kväll. Kul att träffa några av er. Såg säkert fler, men kände väl inte igen er. Träffade Steve och hans två polare (som jag inte kommer ihåg vad de hette) och så hälsade jag på NooN. Kul att ses guys!
Hoppas att Armin kommer till Sverige fler gånger. Vi behöver honom här.

Var det någon mer än jag som noterade att vakterna verkade ha det sjukt lugnt och knappt något att göra? ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden