|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Clearthought
Bara att be nån vuxen köpa i dörren åt dej ju...gå o ställ dej i kön, be nån köpa åt dej och kom över till förfesten sen :)
Fixar sig nog ska du se ;) |
Jag tror inte det...det brukar stå att det är förköpsbiljetter, de som är förköpsbiljetter...Kanske inget vakterna reagerar över om biljetterna i övrigt ser likadana ut, men har ni otur kan de se ganska olika ut. Då Marco V spelade i Malmö för Ace Event så hade de till och med olika ingångar för de med förköp och de utan biljett, vilket ju är jävligt bra för då rullar kön på mycket snabbare. Jag vet inte hur Monday Bar brukar göra då jag aldrig varit på någon av deras fester på fastland.... |
|
|
| Laszlo |
alltså - nu jävlar....
Hur långt är det från GK till Bulliwulliweeks eller vafan stället som ni ska förfesta på heter? Kan man köpa biljett vid dörren, sedan sticka vart man än behagar, och komma tillbaka senare? |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Laszlo
alltså - nu jävlar....
Hur långt är det från GK till Bulliwulliweeks eller vafan stället som ni ska förfesta på heter? Kan man köpa biljett vid dörren, sedan sticka vart man än behagar, och komma tillbaka senare? |
Inte långt alls. Själv har jag inte heller biljett utan ska ställa mig och köa för att efter det dra och supa lite :haha: |
|
|
| jofawe |
Bullwinkles ligger snett över gatan från GK har jag för mig..
Laszlo, ska du chansa eller?
Se till å vara uppe i sthlm tiiiidigt då |
|
|
| anuga |
| Jag kommer iallafall bringa musica, så kolla med "dj crappy" om de vågar låna ut utrustning under våran visit |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|