return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 
Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)

Clearthought
quote:
Originally posted by Pjox
Jag kan komma och förfesta med er, men gå hem när ni som har biljetter ska vidare :p

Eller så kan du ju ställa dej i kö och försöka få tag på en biljett..? Dom har ju en del i dörren också
ELLER så kanske jag kan fixa en åt dej (ifall du nu vill ha alltså?) men det är lite ovisst (känner en som känner en som...osv...känner arrangörerna, du vet)
dj_palm
hei vi er tre nordmenn som skal på armin i stockholm, men kjenner veldig få i byen og er heller ikke kjent. Er det noe (trance) vorspiel vi kan delta på den dagen? Vi er tre gutter på 23år og liker å spinne vinyl. Jeg vet dette høres ut som en kontakt annonse men vi har lyst å feste.
St_Andrew
quote:
Originally posted by dj_palm
hei vi er tre nordmenn som skal på armin i stockholm, men kjenner veldig få i byen og er heller ikke kjent. Er det noe (trance) vorspiel vi kan delta på den dagen? Vi er tre gutter på 23år og liker å spinne vinyl. Jeg vet dette høres ut som en kontakt annonse men vi har lyst å feste.

Känner heller inte så många i byn, så jag, med många fler (som inte heller känner folk i byn), hoppas nog på att det blir förfest innan!

Hur går det för er stockholmare som känner till staden ;)

Ja menar, jag och Amnezia styrde ju typ förfest när det var nått i Örebro :p
Pjox
quote:
Originally posted by Clearthought
Eller så kan du ju ställa dej i kö och försöka få tag på en biljett..? Dom har ju en del i dörren också
ELLER så kanske jag kan fixa en åt dej (ifall du nu vill ha alltså?) men det är lite ovisst (känner en som känner en som...osv...känner arrangörerna, du vet)

Pronlemet med dörren är att jag är lite för liten. Däför så borde jag köpt en biljett men tyvärr hade jag inte pengar. Men jag skulle värkligen villja gå nu. Så om du vill får du hämskt gärna hjälpa mig.

Geller er andra också :D. Alltså om någon har eller känner någon som har en biljett till över så är jag hämskt intresserad.
mr_fisken
quote:
Originally posted by St_Andrew
Känner heller inte så många i byn, så jag, med många fler (som inte heller känner folk i byn), hoppas nog på att det blir förfest innan!

Hur går det för er stockholmare som känner till staden ;)

Ja menar, jag och Amnezia styrde ju typ förfest när det var nått i Örebro :p

Det tråkiga (och såklart det roliga) är att det är så många som kommer till sthlm och inte bor här. I mitt fall är vi 10kompisar som ska till armin, sen 10vänner från andra delar av sverige som hitils vill förfesta. Vart fan ska man hålla hus?:rolleyes:
Man kan kanske bestämma att träffas på en PUB nära GK, finns ju hur många som helst och eftersom det är på en torsdag är det nog inte proppfullt överallt heller.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden