|
|
| Clearthought |
:)
Låter bra! :) Tror det skulle kunna bli riktigt fint faktiskt, de flesta här på SweTA verkar ju va trevliga prickar :D
Brorsan hade ju en lya på söder förut, ett stenkast från Göta Källare, där det ofta blev förfester...fast det var förr det som sagt :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vi är alla en bunt trevliga prickar här på SWETA :gsmile:
Så finns det nu också en warmup DJ... ALex Kunnari... har ju sett han inom kort tid nu på 2 fester.... dels warmup till Ferry Corsten och på senaste kryssen.... han spelar grymt skönt den där finnen !
Speltider:
22.00-23.00 : ALEX KUNNARI
23.00-01.00 : REMY
01.00-04.00 : ARMIN VAN BUUREN
Saxat ur senaste Monday Bar nyhetsmailet
Vi frågade Armin om han ser fram emot att återse den svenska publiken.. så här skrev han tillbaka:
I wanted to thank the people who came to the monday bar cruise when I played there last year! It was totally cool to DJ in a room on a boat that went thru thick ice while the sun came up, with lots of cheering people. The crowd was amazing and I can't wait to be back! Thanks & See you in Stockholm! -Armin
|
|
|
| dj_palm |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag skulle kunna hjälpa till om jag hade haft nog med pengar att lägga ut åt er.
Vad ni kan göra är att ni ringer på måndag, eller ja nu om dom har öppet (dom öppnar 12:00 på måndag i alla fall).. ringer dom iaf. och så kan ni föra över pengar till dom mot att dom håller 3 tix åt er... vet fler från Norge och från andra delar av Sverige som gjort så :)
Tel: 08-104018
Fax: 08-104018
E-post adresser:
domi.skan@bredband.net[/email]
michael@digital-media.nu
[email]mariusz@digital-media.nu
(hittade öppettiderna också)
Öppettider:
Mån-Fre 12-18
Lör 12-16
Sön STÄNGT
Vet dock inte hur många biljetter dom har kvar att sälja... Ett allterntiv är ju att komma till Sthlm i god tid och ställa er tidigt vid Göta Källare för att komma in på de 150 insläpp som dom har i dörren ! 350 kronor.
Hitta till --->> Göta Källare |
Tack for hjelpen. Jeg har skaffet meg billeter nå. Sendte en Email til Monday Bar og overførte penger til dem og fikk biljetene i posten i dag! Gleder meg.
Var det noe førfest noe sted? Vi er tre norbaggare som vil ha litt party før armin. PM me! |
|
|
| Clearthought |
Sådär ja! Då har man fått tag på en biljett till den 20:e, sweEEeet! :D :D
Var bara två kvar när jag köpte min... |
|
|
| EsseT |
HOHO we are back :D
Om någon har en biljett till försäljning så säg till :)
En frågan till om någon har en videokamera av 3cc eller HDV klass så hör av er behöver den till armin hehe :D FILMA :)
VI ses mina TA VÄNNER :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|