|
|
| dj_palm |
| HEY, jeg trenger 3 billeter, men jeg bor i norge. kan noen stikke å kjøpe dem for meg så kan jeg overføre penger og kjøpe dem av den som vil gjøre dette for meg? PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!11:gsmile: |
|
|
| SWE_TRANCE |
ajaj, nu sket det sig för min del också :whip:
Vart inställd på att det var den 10 oktober...fan :mad:
Aja, hoppas ni får det grymt kul! |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Då kan du väl gå efter tentan? |
Nope ;(
Hinner knappt till festen med flyg.. Och flyg är inte särskilt skönt i plånboken ;S Och skulle jag åka ändå till sthlm för det här hade det ju varit kul att vara med på ev. förfest eller så istället för att stressa till festen.. Men aja, hoppas ni får det grymt kul! :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Skönt den kom fram ordentligt :D Det skålar vi på den 20e okt :) |
Givet! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dj_palm
HEY, jeg trenger 3 billeter, men jeg bor i norge. kan noen stikke å kjøpe dem for meg så kan jeg overføre penger og kjøpe dem av den som vil gjøre dette for meg? PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!11:gsmile: |
Jag skulle kunna hjälpa till om jag hade haft nog med pengar att lägga ut åt er.
Vad ni kan göra är att ni ringer på måndag, eller ja nu om dom har öppet (dom öppnar 12:00 på måndag i alla fall).. ringer dom iaf. och så kan ni föra över pengar till dom mot att dom håller 3 tix åt er... vet fler från Norge och från andra delar av Sverige som gjort så :)
Tel: 08-104018
Fax: 08-104018
E-post adresser:
domi.skan@bredband.net[/email]
michael@digital-media.nu
[email]mariusz@digital-media.nu
(hittade öppettiderna också)
Öppettider:
Mån-Fre 12-18
Lör 12-16
Sön STÄNGT
Vet dock inte hur många biljetter dom har kvar att sälja... Ett allterntiv är ju att komma till Sthlm i god tid och ställa er tidigt vid Göta Källare för att komma in på de 150 insläpp som dom har i dörren ! 350 kronor.
Hitta till --->> Göta Källare |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|