|
|
| Vizay |
postern?! wooot?! va har jag gjort för dumt nurå? *minne som en död kråka* :toothless:
btw. förfest, kör vi hemma hos någon eller möts vi ute på något ställe innan?
Om vi kör hemma hos någon kanske jag kan bidra med cd-spelare å mixer så kan dom som vill få lira ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
postern?! wooot?! va har jag gjort för dumt nurå? *minne som en död kråka* :toothless:
Om vi kör hemma hos någon kanske jag kan bidra med cd-spelare å mixer så kan dom som vill få lira ;) |
Ha lite is i magen med förfest så kanske jag har nåt Fett (som ni ungdomar säger) på gång... |
|
|
| mr_fisken |
| Fanns 92biljetter kvar när jag var där för en halvtimme sedan så det är ingen superpanik |
|
|
| eng3l |
| quote: | Originally posted by Vizay
haha, jo detta va väll över ett år sen, men du samt Ronski Speed spelade på satin här i Örebro :P jag va SKITFULL och rammlade ner för en trappa och blevutslängd :D Då hade du min poster i ryggan haha!
peace out |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Fanns 92biljetter kvar när jag var där för en halvtimme sedan så det är ingen superpanik |
Grymt skönt o höra! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|