|
|
| Dj P.A! |
| Fan va skööönt! Då har man kirrat 6 biljetter och kan andas ut. |
|
|
| Vizay |
då va min biljett klar iaf :)
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs :) (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och hållet om dom fortsätter gå åt såhär)
C.U.M. öppnar tolv och de va kö utanför idag å tydligen igår också :p
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte länge till som jag förstod det :) |
|
|
| jofawe |
vilken hjälte du är Vizay!
JAg har redan min biljett fixad.. kommer även dra med en av de sweta som är inaktiva här, oreggad å allt. Löjligt iofs :P
Men jag tror att hans första riktiga trancefest (förutom Tïesto på Slagt i malmö då...) kommer bli kaaaaaaalas! |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Vizay
då va min biljett klar iaf :)
för de utomstockholmliga TAmänniskorna som vill ha biljett och som inte känner nån i sthlm, PMa mig så kan jag köpa åt er om det behövs :) (ser ut som att biljetterna kommer ta slut nu i veckan helt och hållet om dom fortsätter gå åt såhär)
C.U.M. öppnar tolv och de va kö utanför idag å tydligen igår också :p
Det finns som sagt biljetter kvar men troligtvis inte länge till som jag förstod det :) |
Med "alla" så menar du förköpsbiljetterna, eller? Inte de som ska släppas i dörren? |
|
|
| Kaveh |
I'll be there =)
Fin sig förresten hustler :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|