|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Braxen
..skapligt lack ja va då, när pvd lira å ja va för ung ... :whip:
kommer ihåg att prydz banga, hm .. kommer inte ihåg anledningen, va nån skum :nervous: .. men men, ja kan itne garantera att alla kommer ! så blir inte för uppspelt nu hähä ;)
..sorry för lite offtopic .. |
Skapligt lack, ja det kan du lita på. Var också för ung när PvD lirade, det sved rätt rejält.
Vad gäller Prydz bangande till höger och vänster så sa vakterna (som om de skulle ha koll iofs) att "Eric är flygrädd och vågar inte flyga från Madrid där han hade en spelning igår". Stinker skitsnack, själv tror jag att han var bakis.
Vad gäller Armin tror jag det blir feeeet succé! |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by hustler
Skapligt lack, ja det kan du lita på. Var också för ung när PvD lirade, det sved rätt rejält.
Vad gäller Prydz bangande till höger och vänster så sa vakterna (som om de skulle ha koll iofs) att "Eric är flygrädd och vågar inte flyga från Madrid där han hade en spelning igår". Stinker skitsnack, själv tror jag att han var bakis.
Vad gäller Armin tror jag det blir feeeet succé! |
sorry för mer offtopic, men d där med hans flygrädsla är faktiskt sant, d e en av anledningarna till att han numera bor i london, där kan han ta tåg ner till europa m.m ..
å ja hoppas oxo på feeet arminsuccé :crazy: |
|
|
| jofawe |
| jag har biljeeeeeett! |
|
|
| Braxen |
| ja har biljett imoooorn !!!!111 :D |
|
|
| Dj P.A! |
| Någon som vet när stället öppnar? Hur många biljetter får man köpa? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|